FANDOM

Naruto używa jutsu Rasengan.png

Rasengan przykładem ninjutsu.

Ninjutsu (忍術; Literally meaning "Ninja Techniques") to termin odnoszący się prawie do każdej techniki, która pozwala użytkownikowi wykonywać coś, co inaczej byłoby w stanie robić, w tym użycie broni. W odróżnieniu od genjutsu, co sprawia, że przeciwnik widzi iluzje, efekty ninjutsu są rzeczywiste. Różnią się one w znacznym stopniu w celu, o prostsze ninjutsu obsługuje takie zadania, jak przekształcenie, użytkownika lub pozwalając im unikać ataki. Te techniki często są drugą naturą dla doświadczonego shinobi, którzy mogą z nich korzystać do woli. Bardziej złożone ninjutsu manipuluje swoimi otoczeniami lub wykorzystuje elementy, odpowiednio obsługując zadania, takie jak leczenie innych przekształceń lub manipulacja naturą.

Większość czasu Ninjutsu, zależy od strony pieczęci i skuteczności czakry. Ręce są prowadzone w kolejne pozycje, że forma i manipulacja czakrą w sposób niezbędny do wykonania techniki. Nie zawsze jest to jednak konieczne, a niektóre techniki stają się drugą naturą doświadczonego shinobi, po którym może je wykonywać do woli.

Gōkakyū no Jutsu.PNG

Przykład kształtu i połączony charakter manipulacji.

Dodatkowo istnieje rodzaj techniki, które mogą być klasyfikowane jako podstawowe lub zaawansowane techniki elementarnej, podstawowej typu są techniki poszczególnych elementów (wiatr, woda, ogień, ziemia lub piorun), zaawansowanego typu łączą dwa lub trzy elementy podstawy i trzy nowe.

Tworząc ninjutsu obie metody manipulują czakrą są określane jako transformacja kształtu i charakter transformacji:

  • Kształtowanie oferty transformacji kontrolując formy, ruch i siłę czakry.
  • Transformacja natury zwykle dotyczy zmiany właściwości fizycznych czakrę elementu.

Oba te sposoby mogą być zrealizowane oddzielnie lub razem, w celu utworzenia ninjutsu.

Mówi się, że Mędrzec Sześciu Ścieżek był pierwszym, aby wyjaśnić tajemnicę czakry, podróżując po całym świecie, aby szerzyć swoje pomysły i religię, ninshū (忍 宗; Dosłownie oznacza "Shinobi rozdz"). Nauki miały dać ludziom lepsze zrozumienie siebie, jak i innych, i doprowadzić świat w erę pokoju. Jednakże, jak z upływem czasu, ninshū ostatecznie stało się znane jako ninjutsu, które według niego, zostało założone do tworzenia wojen.

Ninjutsu może być używane wspólne z taijutsu tworząc techniki nintaijutsu.

Lista technik Ninjutsu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki