FANDOM

"Niezachwiana odwaga"
PoprzedniNastępny
Niezachwiana odwaga
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński Tytuł 諦めないド根性 (akiramenai dokonjou)
Angielski Tytuł The Guts to Never Give Up
Polski Tytuł Niezachwiana odwaga
Odcinek 403
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 12.03.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Bańka Ukrywania Zapachu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Niezachwiana odwaga" jest 403 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Podczas gdy w drodze do głównego budynku, Burami wyczuwa Kibę i drużynę Kurenai. Uświadomienie sobie, że są ścigani, Burami usuwa jego i zapachy kolegów z drużyny. Kiba i Akamaru z węchem jest teraz gorzej, Shino opiera się na jego owadów wyśledzić drużynę Kazami. Owady Shino z powodzeniem znaleźć trio Kusagakure, jednak są one tylko okazał się ułudą. Drużyna Kurenai następnie omówić swoją strategię, aby wytropić drużyna Kazami. Kiba, zainspirowany niezachwianą determinacją Naruto, ślubuje, aby zlokalizować drużynę Kazami i odebrać zwoje. Po wyjaśnieniu ich wytrwałości, drużyna Kurenai udaje się do wieży na środku pustyni. Zespół Kazami następnie zasadzkę zespołu Kurenai, a oba zespoły starcia jeszcze raz. Choć Zespół Kurenai są mocno zdeklasował przez ich odpowiedniki Kusagakure, Shino wyjdzie z doskonałego planu do fałszywych zgonów z kolegami "z jego owadami. Po ich plan okaże się sukcesem, Zespół Kurenai skonfrontować swoich przeciwników, ujawniając swoją strategię drużynie w procesie. Poprzez wysiłek drużyny, Drużyna Kurenai udaje się drogę do ciężko zarobione zwycięstwa nad drużyną Kazami uzyskania posiadanie obu zwojów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki