FANDOM

" Niechcąca pęknąć maska - pękające bańki mydlane"
PoprzedniNastępny
Niechcąca pęknąć maska - pękające bańki mydlane.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 割れない仮面・割れたシャボン玉 (Warenai Kamen — Wareta Shabondama)
Angielski Tytuł The Unbreakable Mask and the Popped Bubbles
Polski Tytuł Niechcąca pęknąć maska - pękające bańki mydlane
Odcinek 324
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 564
Data Emisji 08.08.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Sansan

Technika Utworzenia Pazurów
Funsuiken
Hiden: Rinpungakure no Jutsu
Hiruma
Suiton: Hōmatsu no Jutsu
Suiton: Mizukagami no Jutsu
Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu
Chirōkyū

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Niechcąca pęknąć maska - pękające bańki mydlane" jest 324 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy klona cienia zostaje rozproszony z polwa bitwy w trakcie walki z ożywionym Madarą Uchihą, Naruto otrzymuje uczucia Kage i rusza do walki z nową energią. Widząc zamaskowanego mężczyznę pochodzącego z przeciwnego kierunku, Naruto zderza się bezpośrednio z nim. Gdy zamaskowany mężczyzna wysyła jego jinchūrikich do ataku, Naruto rozpoznaje jedną z technik. Uzumaki spotyka się z ożywionym Utakatą w jego podświadomości, która wyjaśnia więcej na ten temat, co się stało po tym, jak opuścił wioskę Tsuchigumo. Po rozmowie, dawni jinchūriki korzystają z różnych technik do zaatakowania Naruto i Killera B. Jednak, gdy Naruto wspomina, że drugi jest Madarą, zamaskowany mężczyzna nie dba o imię i myśli tylko o zakończeniu planu księżycowe oko. Tobi stwierdza, że świat jest bezwartościowy i nie ma nic. Jednak Naruto przyznaje, że życie z bestią wewnątrz niego nie było takie złe. Uzumaki dodaje, że ten kto uważa siebie za nikogo są kłamstwem. Obaj jinchūriki muszą walczyć z ożywionymi jinchūriki, aby zniszczyć maskę Tobiego. Natomiast Tobi postara się o pochwycenie dwójki i zrealizowanie swego planu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki