FANDOM

"Nazywam się Konohamaru"
PoprzedniNastępny
Nazywam się Konohamaru.png
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Japoński Tytuł 木ノ葉丸だコレ! (Konohamaru da Kore!)
Angielski Tytuł I am Konohamaru!
Polski Tytuł Nazywam się Konohamaru
Odcinek 2
Wątek Misja w kraju Fal
Manga Rozdział 2
Data Emisji 10.10.2002
Postacie
Konohamaru Sarutobi

Genzō
Ebisu

Jutsu
Hāremu no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Nazywam się Konohamaru" jest 2 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Na początku jesteśmy świadkami kolejnego wyczynu Naruto, jakim jest zrobienie sobie pięknego zdjęcia. Fotograf nie jest zbytnio przekonany, czy to chłopak ma odpowiednią charakteryzację skoro zdjęcie ma być wykorzystane w dokumencie. Jednak Naruto każe sobie zrobić zdjęcie, a mężczyzna wykonuje polecenie zrobienia pięknego zdjęcia. Następnie przenosimy się do miejsca rozmowy Hokage, który przegląda dokument z tymże zdjęciem Naruto, który próbuje się tłumaczyć. Mistrz każe mu zrobić zdjęcie jeszcze raz, dlatego Naruto używa swojej tajnej "Techniki Seksapilu", która polega na zmianie w piękną kobietę. Tym ruchem na chwilę oszołomił mistrza. Rozmową jednak przerywa im Konohamaru, mały dzieciak, który z gwiazdką w ręku zaczął biec w stronę Hokage. Po drodze jednak potknął się i padł na twarz. Po chwili przybywa mistrz i opiekun chłopaka, który jak się okazuje, jest wnukiem Hokage. Widzimy, że jego nauczyciel nie znosi Naruto nazywając go "dziewięcioogoniastym bachorem", a później mówiąc "nienawidzę tego frajera". Tymczasem Konohamaru oskarża Naruto o zastawienie pułapki, przez którą upadł. Młody ninja jednak się zdenerwował i w przeciwieństwie do wszystkich innych ludzi z wioski uderzył dzieciaka, który jak przypuszczał, nie zrobi tego ze względu na jego pochodzenie. Od tego momentu Konohamaru zaczął podążać za Naruto. Początkowo chłopak nie chce go zaakceptować, ale gdy dowiaduje się, że będzie nazywany "szefem" przystał na propozycję bycia mistrzem wnuka Hokage z wielką przyjemnością. Przez cały dzień uczy swojego "ucznia" Techniki Seksapilu. Wszystkie etapy uczenia kończą się dla Naruto bardzo boleśnie. Pierwszym był rozkaz zmiany się w panią przy stoisku z jakimś jedzeniem, jednak wnuk Hokage zmienił się w grube, paskudne coś. Naruto, aby nie zniechęcić chłopaka, powiedział że zamienił się w "bardzo podobną kobietę", jednak oryginałowi nie spodobały się te słowa. Owa dziewczyna uszkodziła twarz Naruto, a do Konohamaru powiedziała, że jeśli chce się w nią zamieniać, "to niech na przyszłość będzie ładniejszy". Drugim etapem było pokazanie Konohamaru w sklepie z czasopismami, gazetki z prawie gołymi dziewczynami. Następnie po transformacji w kobiety weszli do sauny dla płci nie tej, którą Naruto posiada naturalnie co było ostatnim etapem, dziewczęta jednak go rozpoznały i z okrzykiem "Naruto, to znowu ty?" rzuciły się na niego uszkadzając go bardzo. Naruto dziwi się, czemu zawsze obrywa tylko on, natomiast dzieciak ciągle jest nietykany. Konohamaru wyjaśnia, że to przez jego dziadka, który jest Hokage wszyscy traktują go inaczej. Ale nie jest tym ucieszony, gdyż wszyscy nie traktują go jako dzieciaka, któym nie jest. Powiedział, że nikt nie nazywa go po imieniu - Konohamaru, a w dodatku wszyscy widzą go jako wnuka Hokage, a nie jako zupełnie inną istotę. Jak stwierdził "nikt nie uznaje go jako go". Ich rozmowę przerywa nauczyciel Naruto. Chce zabrać "panicza" do domu, gdyż jak twierdzi, jest elitarnym nauczycielem, najlepszym wyborem, najlepszym skrótem do zostania Hokage. Konohamaru jednak nie chce, ma zamiar pokonać swojego dziadka i dostać tytuł Piątego Hokage. Nauczyciel natomiast próbuje wytłumaczyć, że Hokage musi być dobrze wyćwiczony i znać co najmniej 1000 technik. W odpowiedzi na to dzieciak wyzwala dopiero nauczonej do perfekcji Techniki Seksapilu. Jednak nie działa to na okularnika, gdyż jak sam twierdzi "Jest Gentlemanem i taka wulgarna umiejętność na niego nie działa". Następnie próbuje siłą zaciągnąć panicza do domu, lecz gdy ten tylko mówi "Nie", Naruto używa Techniki Podziału Cienia. Elitarny nauczyciel jest rozśmieszony, mówi że w przeciwieństwie do Mizuki, dla niego to żadna trudność w pokonaniu Naruto. Ten jednak używa Techniki Seksapilu każdym z wielu ciał. Wszystkie "panienki" rzucają się na Ebisu, na którego połączone techniki w końcu działają, Naruto mówi, że nazwał tę umiejętność Techniką Haremu. Trzeci Hokage, który oglądał całe zajście w kuli jest zażenowany i twierdzi, że to "nowa bzdurna technika, na którą nabierze się wiele razy". Od tej pory Konohamaru postanawia być przeciwnikiem Naruto. Ten natomiast mówi, że kiedyś we dwóch się zmierzą o tytuł Hokage. Obaj mimo tego, że są od teraz rywalami wydają się być zadowoleni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki