FANDOM

Nauka sztuki pustelniczej
PoprzedniNastępny
Tom 44
Informacje
Tom 44
Okładka Gamakichi
Gamatatsu
Naruto Uzumaki
Postacie
Kruk Itachiego

Shiho
Kiyoi Yotsuki
Killer B
Mitoku
Oyone
Ajisai
Kumadori

Jutsu
Gyaku Kuchiyose no Jutsu

Tsukikage
Tekkō Fūin
Akurobatto
Kassokuken: Ichishiki
Lecznicze Ugryzienie

Narzędzia
Chō Biburāto Raitontō

Nauka sztuki pustelniczej jest 44 tomem mangi Naruto.

Rozdział 403

Łzy

Rozdział 404

"Jastrząb" i "Brzask"

Naruto jest wezwany do biura Tsunade. Tam widzi drużynę 7 oraz szereg ropuch czekających na niego. Fukasaku informuje go o śmierci Jiraiyi. Gdzie indziej, Taka ma spotkanie z Akatsuki. Sasuke stwierdza jego intencję zabicia przywódców Konohy odpowiedzialnych za zniszczenie Uchiha. Akatsuki gotowe do pomocy, ale tylko wtedy, gdy Taka schwyta Ośmioogoniastego podczas ich zdobycia lisa. Następnie, Tobi mówi z Zetsu, cieszy się z śmierci Itachiego w końcu. Przyznaje, że straty organizacji poniósł były ciężkie, ale że są warte, aby zdobyć lojalność Sasuke.

Rozdział 405

Spadek

Fukasaku wyjaśnia, że Jiraiya dał mu zakodowaną wiadomość o Painie przed śmiercią i przedstawiona go do obecnych. Naruto, nie skupia się na Tsunade, obwiniając ją za zezwolenie Jiraiyi na taką niebezpieczną misję. Tsunade nie próbuje obalić jego rozszczeń, pomimo protestów Sakury. Naruto przez resztę dnia chodzi w osadzie i przechodzi żałobę. Spotyka Irukę, który mówi, że Naruto zyskuje uznanie w całej osadzie i oferuje mu posiłek w Ichiraku, lecz Uzumaki odmawia. Wieczorem, Naruto trzyma lód, idzie do parku i zaczyna płakać, żałując, jak Jiraiya nie zobaczy go jako Hokage. Iruka śledzi go i pociesza go pośmierci Jiraiyi, mówiąc, jak dumny zawsze był Jiraiya z Naruto i jak, jako uczeń Jiraiyi żyje w Uzumakim. Tymczasem Tsunade zleca Shikamaru rozszyfrowanie wiadomości Jiraiy. Chociaż Shikamaru niechętnie do tego podchodzi, Sakura nalega. Wkrótce okazuje się, że Tsunade wychodząc ze swojego biura płacze, żałując, że nie odwzajemniła uczuć względem Jiraiyi i pamiętała pierwsze spotkanie.

Rozdział 406

Klucz do przyszłości

Przesłuchanie przechwyconego więźnia Amegakure przez Jiraiyę pozostawiono Ibikiemu, a badanie zdobytego ciała Paina Shizune. Shikamaru odwiedza Wydział Kryptoanalizy w Konohagakure spróbując rozszyfrować wiadomość nie żyjącego Jiraiyi, ale dochodzą do wniosku, że nie można zrobić bez dowiedzenia się od klucza, ktoś bliski Jiraiyi będzie wstanie to rozpracować. Shikamaru pyta się bliski, ale okazuje się, że tylko Naruto jest jedyny, który może pomóc. Uzumaki wciąż smutny o odejściu Jiraiyi, ma trudności z przyzwyczajeniem się. Shikamaru przypomina mu, że=również stracił nauczyciela, ale nie ma czasu na użalanie się, ponieważ kiedyś stanie się wspaniałym senseiem.

Rozdział 407

Adresat - Naruto

Rozdział 408

Pomysł Fukasaku

W Kumogakure, Taka przesłuchuje się shinobiego z Kumogakure o jinchūriki Ośmioogoniastego. Przy użyciu jego Mangekyō Sharingana Sasuke jest w stanie dowiedzieć się, gdzie jest. W Konosze, Naruto pyta Fukasaku o sens pośmiertnej wiadomości Jiraiyi: "prawdziwego, nie ma wśród nich". Fukasaku nie oferuje żadnych prawdopodobne teorie na temat, jak to odnosi się do Paina. Z badań innych śladów pozostawionych przez Jiraiyę wciąż trwają, Fukasaku oferuje nauczyć Naruto senjutsu aby przygotować go do nieuniknionego spotkania z Painem.

Rozdział 409

Nauka sztuki pustelniczej

Naruto pragnie jego przyjaciół w Konosze powodzenia w dochodzeniu o Painie. Fukasaku przypomina ich wysłać do pomocy, jeśli będą potrzebni przed pójściem do góry Myōboku z Naruto. Gdy się tam dostać, Fukasaku informuje Naruto, że nauka senjutsu się jednym wymaga on z naturą. Po opanowaniu i połączone z własnej czakry Naruto osiągnie tryb mędrca. Naruto pyta czego zacząć, co Gamakichi mówi się, umierając. Tymczasem Taka lokalizuje jinchūriki Ośmioogoniastego.

Rozdział 410

Starcie w przełęczy burz

Rozdział 411

Ośmioogoniasty kontra Sasuke

Sasuke atakuje Killera B mieczem, świadomość, że nie może zabić B. To niektóre postanowienia nie dotyczy B, który korzysta Kubikiribōchō Suigets, aby zderzyć z nim. B jest pod wrażeniem umiejętności Sasuke z ostrzem, więc robi mu uprzejmość wykorzystanie z jego siedem osobistych zamiast ostrza Suigetsu. Sasuke ma trudność z dotrzymaniem przez B wielu ciosów, nawet z jego Sharinganem, ale uważa, że ma tę zaletę,kierując błyskawicę do miecza. B ma również tę zaletę, którego używa do dźgnięcia Sasuke z wieloma mieczami.

Rozdział 412

Dreszcz jak nigdy dotąd

Na drugiej stronie okładki

Poznawszy historię brata, Sasuke wybiera drogę, którą zamierza podążyć. Mając na uwadze ewentualne straty i zyski, postanawia ramię w ramię z "Brzaskiem" zapolować na ogoniastych, w tym samym czasie pustelniczy ropuch przynosi do Konohy wieść o śmierci Jiraiyi, Naruto nie chce jednak w nią uwierzyć i...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki