FANDOM

Naruto kontra Sasuke
PoprzedniNastępny
Tom 20.jpg
Informacje
Tom 20
Okładka Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki
Postacie
Brak w tym tomie.
Jutsu
Kumonendo

Dainamikku Mākingu
Pieczęcie Czwórki Dźwięku

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Naruto kontra Sasuke jest 20 tomem mangi Naruto.

Rozdział 172

Powrót do osady

Tsunade wraca do Konohy na nowego Hokage. Mieszkańcy są chętni, aby rozpocząć obowiązki służbowe, ale Naruto podkreśla, że Tsunade musi pomóc Sasuke i Kakashiemu. Spotykając po drodze Shikamaru, który poznaje historię kobiet, jest nieszczęśliwy, widząc na stanowisku Hokage kobietę. Później niechętnie je obiad z drużyną 10, aby świętować zdobycie rangi Chūnina. Neji próbuje zlokalizować ptaki Byakuganem, ale widzie siedem z ośmiu. Tsunade leczy Kakashiego i Sasuke. Sakura jest szczególnie zadowolona z odzysku Sasuke, była przy jego łóżku od jego spotkania z Itachim. Gai błaga Tsunade i zbadanie Lee.

Rozdział 173

Ludzie w cierpieniach

Rozdział 174

Każdy czuje inaczej

Rozdział 175

Naruto kontra Sasuke

Ponad zarzutami Sakury, Naruto i Sasuke udają się na dach szpitala do walki. Jeśli chodzi o swobodną walkę, Naruto pyta Sasuke o umieszczenie na swoim czole ochraniacz Konohy. Sasuke odmawia, ponieważ oznaczałoby to, że są oni równi, denerwujące Naruto nie przyznaje się jako shinobi z Konohy. Naruto otacza Sasuke z cienistymi klonami, które Sasuke niszczy jego Katon: Gōkakyū no Jutsu. Gdy dym znika Sasuke widzi, że jeden klon przetrwał i pomaga tworzyć Naruto Rasengana. On używa własnego Chidori i te techniki na siebie. Sakura krzyczy, żeby przestali.

Rozdział 176

Co znaczy być rywalem

Sakura stawia się między Naruto i Sasuke, aby ich zatrzymać, ale nie jest w stanie. Kakashi łapie ich i wysyła do dwóch przeciwstawnych wież wodnych. Wskazuje on, że poszli za burtę swobodnej walki, a Kakashi udziela lekcji Sasuke za pomocą Chidori z przyjacielem. Sasuke jest obojętny, a nie szczęśliwy widząc, że jego Chidori zrobił więcej szkód wieży ciśnień niż Naruto Rasengan. Po bliższym zbadaniu jednak odkrywa, że Rasengan zrobił więcej szkód. On pokazuje zazdrość. Kakashi mówi Jiraiyi o nauczeniu Naruto Rasengana, mówiąc, że powinien wiedzieć lepiej od Sasuke i Naruto są kiedyś jak Orochimaru i Jiraiyą; Naruto pragnie zostać potwierdzony przez Sasuke jako równy. Kakashi zapewnia Sakurę, że będzie rozmawiał z Sasuke. Gdzie indziej, Czwórka Dźwięku obserwuje Sasuke.

Rozdział 177

Czwórka z kraju Dźwięku

Kakashi wiąże Sasuke do drzewa, aby mógł z nim rozmawiać, nie ucieka. Kakashi przypomina Sasuke na jego dążeniu do zemsty na Itachiego. Sasuke odpowiada, że Kakashi nie wie, co on przeszedł i oferuje wszystkich zabić najbliższych Kakashiego. Kakashi zauważa, że jego najbliżsi są martwi. Jednakże, zarówno on jak i Sasuke znaleźli przyjaciół w drużynie 7, a oni dobrze cenią to, co mają jeszcze więcej niż to, co stracili. Kakashi opuszcza go, aby go rozważyć i on stara się zapomnieć o Itachim. Zanim będzie mógł dojść do wniosku, zostaje zaatakowany przez Czwórkę Dźwięku. Szybko odpycha ich i wyzywa ich, aby spróbować ponownie.

Rozdział 178

Propozycja przybyszów

Rozdział 179

Nie zapominaj!

Czwórka Dźwięku uważa, że Orochimaru marnuje swój czasu z Sasuke. Sasuke aktywuje przeklętą pieczęć, starając się udowodnić, że się mylą, ale są pod wrażeniem, ponieważ mają większą kontrolę nad własnymi przeklętymi pieczęciami. Przypominają mu o jego chęci zabicia Itachiego i obiecują, że Orochimaru może dać mu siłę, której potrzebuje, poprawiając swoją przeklętą pieczęć jest tylko jedną z możliwości. Opuszczają Sasuke, który ma wybrać między Orochimaru i Konohą, a Sasuke podejmuje decyzję. Gdzie indziej, Lee zastanawia się nad swoimi marzeniami stania się wspaniałym shinobi, który specjalizuje się w taijutsu. Gdy wspomina zaufanie Gaia zawsze miał w nim Gai przychodząc do niego.

Rozdział 180

Przyrzekam!

Na drugiej stronie okładki

Tsunade powraca do osady Konoha jako piąty Hokage, lecz nie ma czasu świętować objęcie tego stanowiska - na uzdrowienie czekają między innymi Kakashi oraz Sasuke, co będzie z Lee? Dlaczego dopiero co wyleczony Sasuke wyzwie Naruto na pojedynek?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki