FANDOM

"Naruto kontra Mecha-Naruto"

PoprzedniNastępny

Naruto kontra Mecha-Naruto.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł ナルト対メカナルト (naruto tai meka naruto)
Angielski Tytuł Naruto vs. Mecha Naruto
Polski Tytuł Naruto kontra Mecha-Naruto
Odcinek 377
Data Emisji 11.09.2014
Postacie
Mecha-Kurama
Jutsu
Hebi Kuchi Shibari

Ribāshiburu no Jutsu
Kyūbi Chakura Bomu
Yunaite

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Naruto kontra Mecha-Naruto" jest 377 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Po tym jak Mecha-Naruto pokonuje Shikamaru, przechwytuje grupę przez wystrzelenie pocisków, zmuszając ich do podjęcia obejścia ponownie do lasu. Chōji zamienia się miejscami, z przekształconym Akamaru i atakuje Mecha-Naruto ze swoją techniką Nikudan Sensha, ale Mecha-Naruto puka go do rzeki, pokonując go. Kiba i Akamaru zarówno używają Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō atakując Gatsūga. Mecha-Naruto przeciw działa to poprzez przekształcenie własnej ręki do wiertarki, która obezwładnia duet i pokonuje ich. Następnie lektyka przewraca się ponieważ nikt nie trzyma go od przodu. Ponownie atakuje Mecha-Naruto, ale Neji zatrzymuje go przy użyciu Hakkeshō Kaiten. Mecha-Naruto próbuje przebić tarczę własnymi laserami, ale bez skutku. Nastepnie zbliża się do tarczy, ale zostaje odrzucony. Potem Mecha-Naruto biegnie wokół kręcącej się tarczy. Po zebraniu odpowiedniej prędkości, Mecha-Naruto pokonuje wirującą tarczę i wystrzeliwuje pociski w Nejiego, pokonując go i Yamato. Kakashi postanawia walczyć, pokazano jego Sharingana, ale po pokazaniu arsenału Mecha-Naruto, Kakashi uważa za niemożliwe, aby go skopiować i pozostaje oszołomiony. Mecha-Naruto wystrzeliwuje pociski na Kakashiego, pokonując go. Następnie Mecha-Naruto mówi, chcąc dziewięcioogoniastego wewnątrz ciała Naruto i atakuje go laserowymi meczami podczas wyciągania czakry lisa. Po zakrętach Naruto, przybywa Gaara i atakuje Mecha-Naruto, w ścianie piasku. Gaara chwyta robota ręką piasku, ale w momencie zniszczenia go, pojawił się Deidara i zaczyna szydzić z Gaary, nazywając go słabym. Kazekage porzuca walkę z Mecha-Naruto i goni Deidarę. Wkrótce Mecha-Naruto i Naruto zostają przywołani do żołądka gigantycznego węża, dzięki uprzejmości Orochimaru, który objawia, że stworzył Mecha-Naruto, ale Akatsuki ukradło go. Po przeprogramowaniu robota, aby go słuchał, Orochimaru rozkazuje zdobycia lisiego demona, lecz pojawia się Jiraiya i przywołuje Gamabuntę, uwalniając Naruto z żołądka węża. Orochimaru wykorzystuje odwracalną technikę, powodując, że gigantyczny wąż pożera i trawi, Gamabuntę oraz Jiraiyę, pokonując ich. Mecha-Naruto walczy z Naruto i ponownie go przytłacza, po prawie przelał czakrę lisiego demona, ale Naruto odmawia dopóki nie uratuje Sasuke. To stwierdzenie powoduje, że Mecha-Naruto, zmienia jej programowanie (po zainstalowaniu dodatkowego przez Itachiego), aby pomóc Naruto i zaczyna oddawać czakrę demona, ku zdziwieniu Orochimaru. Sannin atakuje duet, ale przechwytuje go Mecha-Naruto i przecina na pół. Nie jeden pogodził się z porażką, tak łatwo, Orochimaru aktywuje przełącznik, przywołując gigantyczną wersję mechanicznego lisiego demona, oboje lecą do konohy, by pokonać wroga, ale ich ataki nie mają żadnego wpływu. Mecha-Naruto postanawia poświęcić się niszcząc mechanicznego lisiego demona, używając własnej resztki lisa. Mecha-Naruto wyrzuca Naruto i używa Kyūbi Chakura Bomu, niszcząc mecha lisa i siebie. Mieszkańcy świętując zwycięstwo i odcinek Naruto kończy się komicznie jak wioska zostaje zasypana falą piasku Gaary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki