FANDOM

Naruto i Sasuke III
PoprzedniNastępny
Rozdział 696
Informacje
Rozdział 696
Tom 72
Postacie
Sasuke Uchiha

Naruto Uzumaki
Kurama

Jutsu
Chibaku Tensei

Indora no Ya (Debiut)
Kage Bunshin no Jutsu
Susanoo

Naruto i Sasuke III jest 696 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Pamiętając słowa Sasuke podczas ich pierwszej walki w Dolinie końca około dwóch wysokiej klasy shinobi jest w stanie przekazać swoje uczucia poprzez pięści, Naruto próbuje przekonać Sasuke do zaprzestania walk i że jego rewolucja nie jest odpowiedzią na uregulowanie świata shinobi, ale Sasuke jest nieugięty, aby pozbyć się Naruto. Sasuke jest w przekonaniu, że z powodu zagrożenia nie ma pięciu wielkich krajów shinobi ponownie się zmienią, mimo Naruto, mówi mu, że nagrody nie zmienią. Sasuke przywołuje meteoryty, w których wewnątrz są zamknięte ogoniaste bestie i zaczyna kierować czakrę wewnątrz swojego Susanoo. Ogłasza mu, że jest najsilniejszym człowiekiem na świecie, jego Susanoo zaczyna zmieniać się w bardziej humanoidalną formę, podczas gdy Naruto tworzy trzy cieniste klony w trybie ogoniastej bestii. Sasuke łatwo odzwierciedla pierwszy atak następuje wysłanie klonów gwałtownych do podłoża. Gdy Sasuke przygotowuje kolejną strzałę, Naruto łączy dwie pozostałe klony w jedno, trzy, sześć na czele zbrojnym wyglądzie. Wszystko zaś zebranych poniżej klonów energii naturalnej. Z obu walczących gotowy do strzału, Naruto mówi do siebie, że zawsze chciał pokonać Sasuke w przeszłości, ale nie Sasuke, który istnieje teraz, zanim on i Sasuke znów atakują wymiennie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki