FANDOM

Naruto i Sasuke II
PoprzedniNastępny
Rozdział 695.png
Informacje
Rozdział 695
Tom 72
Postacie
Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha

Jutsu
Susanoo

Chidori
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Gudōdama
Bijūdama
Sennin Mōdo

Naruto i Sasuke II jest 695 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Ruszając do konfrontacji, Sasuke szybko atakuje kulą ognia na Naruto. W miarę zbliżenia się ataku, Naruto używa jego Rikudō Senjutsu i ramonia czakry do zniweczenia ataku. Sasuke natychmiast pojawia się za nim i atakuje go swoim Chidori, który został uniknięty przez Naruto, jednak wpadł do wody. Sasuke będąc nadal w ofensywie, jego Susanoo wystrzeliło trzy strzały Susanoo, które zostały zablokowane przez Gudōdamy. Sasuke objawia swoje doskonałe Susanoo, a Naruto przyjmuje formę Kuramy. Obaj przeciwnicy wciąż walczą, dochodzi do wymiany ciosów, przyjmując swoje kolosalne formy zderzając się pięściami. Wkrótce dochodzi do przypomnienia swoich młodzieńczych lat i wszystkie napotkane przeszkody. Sasuke uważa, że Naruto umrze, jeśli wciąż będzie tak walczył. Uzumaki odpowiada, że nie chce go zabić. Uchiha używa Chidori poprzez Susanoo, podczas gdy Naruto tworzy kulę ogoniastej bestii w połączeniu z energią naturalną. Naruto zauważa, że nigdy nie opuści Sasuke. W trakcie wybuchu, który nastąpił podczas zderzenia się ich technik, Sasuke zwraca się do Naruto. Obaj bohaterowie darzą się ogromnym szacunkiem i rozumieją swoje czyny oraz uczucia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki