FANDOM

"Najlepszego"
PoprzedniNastępny
Rozdział 691.png
Informacje
Rozdział 691
Tom 72
Wątek Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Najlepszego" jest 691 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Hagoromo pogratulował drużynie 7, podczas gdy Pierwsi Kage mając trochę czasu na podziwianie świata. Mędrzec pochwala Kakashiego za prowadzenie drużyny w pieczętowaniu Kaguyi, chociaż on sam zaprzecza swoją rolę, dając autorstwo swoim uczniom, ale Hagoromo wciąż docenia jego rolę jako nauczyciela i przyjaciela Obito. W ciągu uwadze Kakashiego, dusza Obito powraca do czystej krainy, aby być z Rin i w tym momencie Sharingan znika z oczu Hatake. Wyczuwając życie u Madary, Sasuke zaczyna biec do niego, lecz zostaje powstrzymany przez Hagaromo, który powiedział, że Uchiha został jinchūrikim tylko na chwilę, co pozwala Hashiramie na rozmowę jeszcze raz ze swoim przyjacielem. Omawiając ich dwa marzenia i ideologie, stwierdza, że jego marzenie prysło, a Hashiramy wciąż żyje. Przy dokończaniu zdania, Madara umarł. Mędrzec Sześciu Ścieżek zaczyna uwalniać wszystkich Kage z powrotem do Czystej Krainy, więc Naruto rusza na ostatnią rozmowę z ojcem. Minato chce, aby jego syn w siedemnaste urodziny był szczęśliwy, a Naruto prosi go, żeby przekazał Kushinie, że robi to wszystko co powiedziała. Minato obiecuje przekazać wiadomość i jego ciało kruszy się, póki nie zniknął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki