FANDOM

Mifune kontra Hanzō
PoprzedniNastępny
Mifune kontra Hanzō
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Kono Koe Karashite
Japoński Tytuł ミフネVS半蔵 (Mifune vs Hanzō)
Angielski Tytuł Mifune vs. Hanzō
Polski Tytuł Mifune kontra Hanzō
Odcinek 272
Manga Rozdział 530, Rozdział 531, Rozdział 532
Data Emisji 02.08.2012
Postacie
Mifune

Ibuse
Hanzō
Kabuto Yakushi
Shikaku Nara
Kankurō
Okisuke
Hoheto Hyūga
Deidara
Chiyo
Yahiko
Kimimaro Kaguya
Tango

Jutsu
Yōjinbō (Debiut)

Hagama no Mai: Rakukō no Yaiba (Debiut)
Iaigiri (Debiut)

Mifune kontra Hanzō jest 272 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Jako niespodzianka dywizja ataku próbuje wycofać się do punktu spotkania, ale zostają ścigani przez wzmocnienia z Akatsuki własnego Ataku z Zaskoczenia i Dywersji Plutona. Wśród nich jest Hanzō, który przywołuje salamandrę, a następnie rozkazuje mu do zaatakowania. Szybko przybywa Mifune i jego podział odbiając niedoszły druzgocący atak. Rozmowa o przeszłości i obrana ścieżka, gdy oboje wymieniali ciosy, salamandra Hanzō na jego rozkaz wchodzi do podziemi, gdzie czekał w ukryciu. Niebawem wychodzi, aby połknąć Mifune, shinobi przedwcześnie zatwierdza zwycięstwo, ponieważ Mifune przecina od środa salamandrę i wychodzi. Przechodząc do ostatecznego ciosu, Mifune zdołał przebić się przez sierp i maskę Hanzō. Wreszcie pamiętając ich ostatnie spotkanie z Mifune za czasach życia, Hanzō postanawia popełnić senppuku mówi Mifune, że powierza mu swoje przekonania. Ten akt odcina trujący woreczek, który został umieszczony w ciele Hanzō, gdy był dzieckiem i powoduje wyciek trucizny. To szokuje Kabuto Yakushiego, ciało Hanzō przestaje reagować na jego polecenia i wkrótce legendarny shinobi zostaje związany i zamknięty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki