FANDOM

Miałem takie samo marzenie
PoprzedniNastępny
Rozdział 683.png
Informacje
Rozdział 638
Tom 71
Postacie
Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Obito Uchiha
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Czarny Zetsu
Kaguya Ōtsutsuki
Madara Uchiha
Minato Namikaze
Tobirama Senju
Hashirama Senju
Hiruzen Sarutobi
Hagoromo Ōtsutsuki

Miałem takie samo marzenie jest 683 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Naruto zostaje odcięty od Sasuke, który trafił do innego wymiaru z alternatywnych Kaguyi, a Naruto szybko podbiega i próbuje użyć brutalnej siły, żeby utrzymać otwarty portal, ale bez skutku. Tymczasem czterech Hokage po przybyciu na miejscu, w którym wyczuwali potężną czakrę, ale nic się nie dowiedzieli, lecz znaleźli dolną połowę Madary. Omawiając sytuację, potwierdzają one, że nieskończone Tsukuyomi zostało rzucone. Choć sugeruje, że ożywienie pozornie martwego Madary, zanim podjęli ostateczną decyzję, objawił im się Hagoromo Ōtsutsuki. Gdy walka z Kaguyą nadal trwa, Czarny Zetsu deklaruje nieuchronną klęskę Naruto, jednak w powietrzu chłopak dowodzi nieuchwytność dla kobiety. Zaostrzenie całkowitej pustki, Królicza Bogini powoduje, że świat zaczyna atakować Uzumakiego. Gdzie indziej, Obito odzyskuje przytomność i drużyna decyduje, że przyłączą się do Naruto po wysłuchaniu o sytuacji. Tymczasem prawdziwy Naruto walczy z naturą objawiająca się przed Kaguyą. Zważając jej umiejętność, która była zbliżona do czasoprzestrzennego ninjutsu, Obito postawia hipotezę, że będzie w stanie wejść do jej wymiaru i sprowadzić Sasuke, ale zauważył, że potrzeba ogromnej ilości czakry do osiągnięcia tego celu i zwraca uwagę, że połączenie cienistego klona z czakrą Sakury wystarczy, żeby osiągnąć twój cel. Kiedy Naruto dziękuje Obito, a on odrzuca pochwałę już nie ma na sobie maski i stwierdza, że obaj mają takie same marzenie, a chciał iść przed Naruto, a nawet kosztem własnego życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki