FANDOM

Meisaigakure no Jutsu
Meisaigakure no Jutsu.jpg
Nazwa
Japońska 迷彩隠れの術
Rōmaji Meisaigakure no Jutsu
Angielska Hiding with Camouflage Technique
Debiut
Manga Rozdział 241
Anime Odcinek 35
Występuje w Manga, anime, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Ręczne Pieczęcie Tygrys
Użytkownicy
Taiseki

Fūka
Hokushin
Iwana
Kazuma
Jibachi
Kabuto Yakushi
Kajika
Kurobachi
Nagare
Nurari
Shiranami
Suzumebachi
Yamame
Karenbana

Jest to technika, która pozwala uciec shinobi użytkownikowi sterując, jak światło odbija się wokół ich ciała z tonu czakry. Technika również usuwa zapach, cień użytkownika i nadaje się do użytku w każdym terenie, dzięki czemu idealnie nadaje się nie tylko do tajnych manewrów, ale także najbardziej ofensywnych uderzeń. Postrzeganie pozycji użytkownika jest możliwe tylko dla shinobi, którzy są na tyle bystrzy, aby zaobserwować zmiany minuty w ciągu otaczającego środowiska, takie jak zakłócenia prądów powietrza w bezpośrednim sąsiedztwie lub wyróżniające dźwięki, czyli kroki, itp. Przydatnością tej umiejętności może być całkowite zanegowanie przez osoby z widzeniem lub specjalnej umiejętności sensorycznych, z wyjątkiem szczególnych adeptów użytkowników, którzy mogą całkowicie wykasować nawet swoją obecność czakry z nim.

Drugi Tsuchikage, Mū mistrzowsko opanował technikę zdobywając przydomek "Nie-Człowiek", nie ma ani formy fizycznej, ani wykrywalnej czakry, a technika była aktywna. Tak więc, nie można było stwierdzić za pomocą tradycyjnych środków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki