FANDOM

Rin leczy Kakashiego.jpg

Rin używa medycznego ninjutsu.

Medyczne Ninjutsu (医療 忍術, Iryō Ninjutsu, dosłownie oznacza "techniki medyczne ninja") jest gałęzią ninjutsu związane z ranami, a także manipulowanie ich własnym, lub kolejną jednostką, praktykowane przez shinobi kategorii "medycznych ninja". Korzystając z medycznego ninjutsu wymaga bardzo zaawansowanej kontroli czakry, jak również szeroką widzę na temat takich rzeczy jak zioła, leki organizmie człowieka, a nawet trucizn.

Znajomość medycznego ninjutsu mogą być wykorzystywane do różnych celów, z wyjątkiem tylko uzdrowicieli, takich jak tworzenie i leczenie trucizn, jak wynika z Shizune, która wykorzystuje swoją rozległą wiedzę medyczną tworząc trujący gaz, wykonania sekcji zwłok czy operacji, lub atakują organizm bezpośrednio osoby, zakłócają układ nerwowy przez lub wysłanie ich w śpiączkę przez nadrzędne swoje ciało z czakry. Medyczne ninjutsu w sobie może być również używane w ofensywie, świadkiem w użyciu Kabuto Yakushi z dnia dwa skalpele czakry w walce, zastępując jego ciało przeciwnika z medyczną czakry i Tsunade również wykazuje się umiejętnością medycznego ninjutsu zabicia Orochimaru. Tsunade, znany jako największy medyczny ninja na świecie, była w stanie zastosować ekstremalną kontrolę czakry wymaganą do medycznego ninjutsu tworząc siłę podwyższą czakrą, zdolność nauczyła jej uczennicę, Sakurę Haruno.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki