FANDOM

Maska skrywająca serce
PoprzedniNastępny
Maska skrywająca serce.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł カカシ暗部篇~闇を生きる忍~心を隠す面 (Kakashi anbu-hen ~ yami o ikiru shinobu ~ kokoro o kakusu men)
Angielski Tytuł The Shinobi Who Lives in Darkness ~ The Mask That Hides the Heart
Polski Tytuł Maska skrywająca serce
Odcinek 349
Data Emisji 06.02.2014
Postacie
Kakashi Hatake

Hiruzen Sarutobi
Orochimaru
Danzō Shimura
Minato Namikaze
Kurenai Yūhi
Maito Gai
Rin Nohara
Rasa
Kinoto (Debiut)
Hinoe (Debiut)

Maska skrywająca serce jest 349 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Trio Ino-Shika-Chō zostali wysłani z misją o dostarczenie traktatu pokojowego dla Iwagakure. Jednak wymiana słów prawie doprowadziła do konfliktu, ale wkroczył Czwarty Kazekage ze swoimi shinobi. Traktat zostaje wzniesiony przez Trzeciego Tsuchikage i radę, którzy rozmawiają o przyszłości. Tymczasem Kakashi nadal jest nękany przez koszmary dotyczące śmierci Rin. Hatake staje się jeszcze bardziej ponury i wycofany. W trakcie spotkania Hiruzen omawia z radą i Danzō o przyszłości osady i jego decyzję rezygnacji z funkcji Hokage oraz mianować nowego. Na spotkaniu z Daimyō z Kraju Ognia, Hiruzen odrzuca nominację Danzō, którym jest Orochimaru, a sam Hiruzen nominował Minato, który wyróżnił się w czasie ostatniej wojny. Danzō, jak i Orochimaru planują kolejne ruchy. Minato Namikaze ostatecznie przyjmuje stanowisko i otrzymuje radość od swojej żony, Kushiny. Jako Hokage wysyła Kakashiego na przetransportowanie zwoju. Jednakże uraz młodego jōnina doprowadza, że o mały włos nie zginąć z rąk przeciwnika. Maito Gai ratuje przyjaciela i w sprawozdaniach Minato Namikaze ukazuje zadowolenie. Potem Czwarty Hokage informuje Hatake, że chciałby go zwerbować do ANBU, pod jego osobistą kontrolą. Po otrzymaniu wyposażenia, Kakashi Hatake zakład ubiór i rozpoczyna w ten sposób kadencję w szeregach ANBU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki