FANDOM

Marzenie shinobi
PoprzedniNastępny
Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 忍の夢 (shinobi no yume)
Angielski Tytuł A Shinobi’s Dream
Polski Tytuł Marzenie shinobi
Odcinek 382
Manga Rozdział 647, Rozdział 648
Data Emisji 16.10.2014
Postacie
Hashirama Senju

Madara Uchiha
Obito Uchiha
A
Gaara
Tsunade
Mei Terumī
Ōnoki
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki
Orochimaru
Karin
Jūgo
Suigetsu Hōzuki
Retto
Ishikawa
A
Byakuren
Shamon (Debiut)
Trzeci Mizukage (Debiut)

Jutsu
Sennin Mōdo

Senninka
Susanoo
Shindenshin no Jutsu

Marzenie shinobi jest 382 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Pięciu Kage są w drodze na pole bitwy na platformach piasku Gaary. Z oddali widzą postać drzewa dziesięcioogoniastego i Katsuyu przechodzi do wyjaśnień o obecnej sytuacji. Tymczasem na polu bitwy, Shikamaru walczy o przetrwanie po jego czakrze pochłoniętej przez święte drzewo. Sakura prosi Katsuyu o uleczenie go, ale ślimak odpowiada, że jej klony umarły. Naruto pładcze będąc świadkiem swoich towarzyszy i Obito próbuje złamać jego wolę po raz kolejny. Hashirama opowiada sojuszowi, aby nie rezygnowali, ponieważ to co planuje Obito jest o wiele gorsze niż śmierć. Orochimaru wraz z Karin i Suigetsu pojawiają się na pole walki. Gdy Hashirama nadal walczy z Madarą, Uchiha stwierdza, że drzewo zakwitnie około 15 minut, i że on zamieni się miejscami z Obito poprzez umiejętności senjutsu Hashiramy. Następnie Hashirama przekazuje te informacje do wszystkich, za pośrednictwem techniki Ino. Sasuke odziany w Susanoo przecina jeden z oddziałów Shinju i pyta Naruto, czy osiągnął już granicę. Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii i tryb mędrca, a jego myśli zostają przekazane poprzez technikę Ino. Sasuke mówi do Jūgo, aby aktywował jego transformację mędrca na jego Susanoo i obaj udają się do walki z Obito. Shinobi nieco zmotywowani, są świadkami uczucia Hashiramy i pierwszego szczytu pięciu Kage. Senju objawia sen - zjednoczenie shinobi. Z nową determinacją, shinobi przygotowują się do bitwy, a Kage przybywają na pole walki, wszyscy stoją na linii frontu jako zjednoczeni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki