FANDOM

Marzenie pewnego shinobi
PoprzedniNastępny
Rozdział 648.png
Informacje
Rozdział 648
Tom 68
Anime Odcinek 351, Odcinek 369, Odcinek 382, Odcinek 383
Postacie
Naruto Uzumaki

Obito Uchiha
Sasuke Uchiha
Hashirama Senju
Madara Uchiha
Orochimaru
Tsunade
A
Gaara
Tobirama Senju
Jūgo
Trzeci Mizukage (Debiut)
Shamon (Debiut)
Reto (Debiut)
Byakuren (Debiut)
A (Debiut)

Jutsu
Shindenshin no Jutsu

Ten no Juin
Susanoo
Senninka

Marzenie pewnego shinobi jest 648 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Z nową determinacją i wzrostem czakry z Yin Kuramy, Naruto kieruje z powrotem do walki u boku Sasuke - który, aby nie być gorszym, ma Jūgo używający transformacji mędrca na jego Susanoo, aby nadać jej naturalnej energii, tworząc oznaczenia przeklętej pieczęci nieba na Susanoo Sasuke. Gotowy do działania, obaj młodzi mężczyźni zanurzają do walki z Obito, który wziął pod uwagę, raz po raz Naruto pozbiera się z kolejnej rozpaczy. Z tym, w jaki sposób odzwierciedla Orochimaru, Sasuke pozornie miał potencjał, by prześcignąć nawet samego Madarę Uchihę, gdy Tobirama zauważa, że Naruto przypomina w wielu aspektach, takich jak jego brat Hashirama: błędy i wszystko. Shinobi jeszcze wątpią, ale niebawem wszyscy wyczuwają wspomnienia Hashiramy z pierwszego szczytu pięciu Kage. Gdy spotkanie trwa, Hashirama zaczyna błagać wszystkich o zjednoczenie. Z tym Hashirama rozwiewa niepokój, a ich determinacja, a także siła do walki powraca. Ostatecznie pojawiają się Kage, którzy odpowiadają Hashiramie po zjednoczenie między wioskami. Wówczas wszyscy stoją obok siebie na linii frontu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki