FANDOM

Magen: Kijō no Rōkaku
  • Gigantyczny małż wytwarza mgłę...
  • ... przez które Mizukage rzuca jego genjutsu.
Nazwa
Japońska 蜃気楼の幻術
Rōmaji Magen: Kijō no Rōkaku
Angielska Demonic Illusion: Steaming Multistoried Building
Debiut
Manga Tom 58, Rozdział 252
Anime Odcinek 300
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Techniki Współpracy, Genjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Inton Uwolnienie Yin
Użytkownicy
Gengetsu Hōzuki

Gigantyczny Małż

Szeroki zakres genjutsu (広 範 囲 幻術, kōhan'i genjutsu; "Szeroki Zakres Techniki Iluzji"), przy czym drugi Mizukage, w połączeniu z jego przywołaniem jest w stanie objawić realistyczne miraże za pomocą mgły wydzielaną przez małża. To jest możliwe, obserwatorów do odróżenienia od prawdziwych przez normalnych metod, ta właściwość sprawia, że technika idealna do ukrywania rzeczywistej lokalizacji każdej osoby, powodując zamieszanie wśród opozycji, jak ich ataki są nieskuteczne i próbują ustalić prawdziwą pozycję. Jednakże, w celu utrzymania złudzeń małży muszą wydzielać nieustannie mgłę z jego syfonów w czasu trwania tej techniki.

Według Mizukage, jedyna metoda, aby zakończyć technikę jest pokonanie prawdziwego małża, ale sama istota pozostaje zakamuflowana w mirażu, nie jest to łatwe zadanie, nawet jeśli przywołujący zapewnia korzystne porady. Podczas gdy technika jest w rzeczywistości zarówno małża Mizukage i nie mogą być wykryte za pomocą tradycyjnych środków, z wyjątkiem trybu kontaktowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki