FANDOM

"Madara Uchiha powstaje"
PoprzedniNastępny
Madara Uchiha powstaje.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł うちはマダラ、立つ (uchiha madara, tatsu)
Angielski Tytuł Madara Uchiha Rises
Polski Tytuł Madara Uchiha powstaje
Odcinek 391
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 656, Rozdział 657
Data Emisji 11.12.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Katon: Haijingakure no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym oddcinku.

"Madara Uchiha powstaje" jest 391 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Obito leży bezsilny, zauważa, że Rin była jego jedynym źródłem światła i nadziei w życiu, a także świat zaczął się zmieniać po jej śmierci. Minato stwierdza, że Obito umrze po wyciągnięciu demonów, ale Yin Kurama zapewnia go, że przeżyje z powodu obecności demonicznej statuy w nim. Gdzie indziej, Madara jest zniewolony przez Hashiramę po wcześniejszym ataku Naruto udało mu się zadać obrażenia. Bez wiedzy ludzi wokół niego, Madara potajemnie realizuje swój plan. Obito próbuje naprawić swoje błędy za pomocą Gedō — Rinne Tensei no Jutsu w celu ożywienia tych których zabił, zauważając, że w końcu zrozumiał zdradę Nagato. Jednak Czarny Zetsu wyłania się z ziemi i przejmuje kontrolę nad ciałem Obito, aby zmusić go do wskrzeszenia Madary. Sai próbuje zapieczętować Madarę, ale zostaje powstrzymany. Następnie Madara zostaje całkowicie ożywiony, ale to ma swoją cenę, jego oczy zaczynają się kruszyć. Uchiha nie ma czasu żałować, Sasuke otacza go swoimi czarnymi płomieniami, lecz bezskutecznie. Usuwa jego zbroję, pełni ożywiny Madara skupia uwagę na Hashirame i absorbuje jego czakrę senjutsu. Chociaż Sasuke używa kenjutsu do walki z przeciwnikiem, to zostaje łatwo przytłoczony przez starszego Uchihę pomimo utraty wroku. Gdzie indziej, Kakashi i Minato pytają, co się stało, a Czarny Zetsu zauważa, że Madara został ożywiony. Tymczasem dwójka Uchihów walczy ze sobą, Madara wzywa Sasuke, aby połączył siły z nim, ale chłopak odmawia. Obezwładnia przeciwników, Madara docelowe oczy skierował w kierunku ogoniastych bestii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki