FANDOM

Lata, skacze, nurkuje. Pojawia się Ropuszy Szef
PoprzedniNastępny
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Viva Rock ~Japanese Side~
Japoński Tytuł 飛んだ!跳ねた!潜った!ガマ親分登場!! (Tonda! Haneta! Mogutta! Gamaoyabun Toujyou)
Angielski Tytuł Fly! Jump! Dive! Gama Oyabun Appears!
Polski Tytuł Lata, skacze, nurkuje. Pojawia się Ropuszy Szef
Odcinek 57
Manga Rozdział 95, Rozdział 96
Data Emisji 05.11.2003
Postacie
Naruto Uzumaki

Jiraiya
Gamabunta
Minato Namikaze
Rasa
Baki
Temari
Gamabunta
Daimyō Wiatru

Jutsu
Kuchiyose no Jutsu

Lata, skacze, nurkuje. Pojawia się Ropuszy Szef jest 57 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Podczas spadania do śmierci, Naruto udaje się przywołać Gamabuntę. Zły, że przywołało go dziecko, Gamabunta zaczyna pytać, gdzie jest Jiraiya. Aby Gamabunta przyjął Uzumakiego jako swojego podwładnego oznajmił chłopcu, że musi utrzymać się na jego grzbiecie przez cały dzień, nie spadając. Tymczasem w Konosze, Temari stwierdza z Bakim o zerwaniu sojuszu pomiędzy Konohą i Suną. Później w Suna, Baki donosi Czwartemu Kazekage, że wszystko szło zgodnie z planem. Gamabunta wciąż próbuje zrzucić Naruto, a Jiraiya szpieguje grupę dziewczyn dla "badań" na powieść. Gamabunta nadal próbuje zrzucić chłopaka z siebie, płosząc przy okazji dziewczyny, ku przerażeniu Jiraiyi. To powoduje, że Naruto spada na tył ropuchy, ale w celu utrzymania się na grzbiecie łańcuch z cienistych klonów Naruto nie pozwalają spaść. Zmęczony, Naruto w końcu spada na głowę ropuchy. W nagrodę za wytrzymałość, Gamabunta łapie Naruto na swój język i stwierdził, że nikt prócz Czwartego Hokage nie przebywał tak długo na jego plecach. Wiedząc, że Uzumaki jest pozbawiony sił, Gamabunta spada do Konohy, obok szpitala.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki