FANDOM

Kushina Uzumaki
Kushina Uzumaki

(うずまきクシナ, Uzumaki Kushina)
Pomidor
Krwawa Habanero

Debiut
Manga Tom 42, Rozdział 382
Anime Odcinek 128
Film Naruto Shippūden 4: Zaginiona wieża
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Głosy
Japoński Emi Shinohara
Angielski Cindy Robinson
Laura Bailey
Status Profesjonalny
Data Urodzin 10 Lipiec
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek 24
Wzrost 165 cm
Waga 47 kg
Grupa Krwi B
Klasyfikacja Jinchūriki
Bijū Kurama (Formy)
Przynależność Uzushiogakure Uzushiogakure
Konohagakure Konohagakure
Klan Uzushiogakure Klan Uzumaki
Rodzina
Minato Namikaze (Mąż)

Naruto Uzumaki (Syn)
Himawari Uzumaki (Wnuczka)
Boruto Uzumaki (Wnuk)

Czakra Natury
Fūton Uwolnienie Wiatru

Suiton Uwolnienie Wody
Inton Uwolnienie Yin

Jutsu
Kongō Fūsa

Shishō Fūin

Kushina Uzumaki była kunoichi Konohagakure, która pochodzi z klan Uzumaki, który pochodził z Uzushiogakure. Również była drugą jinchūrikim, Kuramy.

Wygląd

Wygląd Kushiny

Wygląd Kushiny.

Tsunade wykazała, że Kushina była kobietą znaną z urody. Miała smukłą, ale kobiecą, jasną skórę, fioletowe oczy i rude włosy — wspólna cecha wśród członków klanu Uzumaki — obie końcówki ciągnęły się obok oczu, prawie do policzków. Zazwyczaj nosiła ten sam strój, składający się z wysokiego kołnierza, bez rękawów i bluzki. Bluzka została przedstawiona w kolorze niebieskim oraz białym, natomiast sukienka wahała się między brązem a zielenią. Również nosiła ochraniacz z symbolem Konohy. Sandały wahała się między kolorami czarnym, a niebieskim. W dzieciństwie miała okrągłą twarz, a z jej czerwonymi włosami przypominała pomidora. Jej ubiór w stylu kimono, bez rękawów, bluzki, która była w żółtym kolorze. Miała granatowe szorty i brązowe sandały. Podczas wykonywania misji miała na czole niebieski ochraniacz z symbolem Konohy, jej włosy były związane w kucyk. Strój składał się z standardowej kamizelki, koszulę z czarnym, krótkim rękawem i czarne spodenki sięgające do łydek.

Galeria

Osobowość

Kushina uderza Naruto

Kushina uderza Naruto.

W dzieciństwie Kushina była arogancką, impulsywną i upartą dziewczyną. Według Jiraiyi, Kushina była rozmowna, a Tsunade zauważyła, że Naruto wiele z osobowości, jak i styl ninjutsu odziedziczył po niej. Kushina również miała momenty, gdy była podekscytowana i speszona to kończy swoje zdania "Dattebane". Bezskutecznie miała nadzieję, że tą cechę Naruto nie odziedziczy. Jako dorosła, Kushina okazała się bardzo wesołą z widoczną impertynencką stroną. Pomimo jej spokojnym i miłym charakterze, wciąż zachowała z dzieciństwa temperament i od czasu do czasu potrafiła uderzyć kogoś innego, jeśli ją rozgniewano. Również była bardzo odważna, jak jej przyjaciółka Mikoto była nieco zaskoczona, gdy Kushina pokazała bóle porodowe. Była również słona do zamartwiania się o samopoczucie męża i ich nienarodzone syna.

Bardzo głęboko kochała męża i nowo narodzonego syna i nie bała się poświęcić swoje życie, żeby powstrzymać lisiego demona, nawet rzucając się między bestią a jej synem, gdy próbował zaatakować.

Umiejętności

Reputacja Kushiny jest jako Krwawa Habanero

Reputacja Kushiny jako "Krwawa Habanero".

Chociaż, uważała, że nigdy nie była pierwotnie dobra w używaniu ninjutsu, Kushina najwyraźniej stała się sławna dzięki swojej woli ducha, a jej niepowtarzalny styl ninjutsu ostatecznie stając się wysokiej rangi kunoichi. W dzieciństwie, pokazała zwodniczą siłę i umiejętności walki zaciekłe gołymi rękami. Również miała duże umiejętności i wiedzę z zaawansowanego fūinjutsu i bariery ninjutsu, niektóre z nich nauczyła Minato. Jako była jinchūriki Kuramy, Kushina miała ogromne rezerwy silnej czakry.

Ninjutsu

Kushina posiada duże umiejętności i wiedzę z zakresu zaawansowanych fūinjutsu i bariery ninjutsu, z których ona wiele później nauczyła Minato. Kushina również była biegła w uwolnienie wiatru, wody i yang.

Siła Życiowa & Kontrola Czakry

Kushina powstrzymuje Kuramę swoimi łańcuchami czakry

Kushina powstrzymuje Kuramę swoimi łańcuchami czakry.

Jako członkini klanu Uzumaki, Kushina została obdarzona szczególnie dużą siłą życiową, udzielając jej ogromną wytrzymałość i żywotność, a to dało jej długie życie. Ostatecznie okazało się silna, że przeżyła ekstraktację

Historia

Przeszłość

Urodziła się w słynnym klanie Uzumaki, w Uzushiogakure. W młodym wieku została wysłana do Konohy, aby zostać studentką Akademii.

W klasie pragnęła pokonać pierwsze wrażenie mówiąc, że będzie pierwszą kobietą Hokage. Po jej oświadczeniu inne dzieci zaśmiały się i zaczęli przezywać ją pomidorem z powodu jej okrągłej twarzy i czerwonych, rudych włosów. Dziewczyna zaczęła ich bić, którzy jej dokuczali. W końcu nadali jej nowy przydomek "Krwawa Hanabero" z powodu jej dziko latających i rudych włosów.

Mito pociesza Kushinę

Mito pociesza Kushinę.

Kushina powiedziała, dlaczego musiała opuścić swoją rodzinną wioskę Uzushiogakure i przybyć do Konohy; ze względu na jej poszczególną czakrę, ona miała zostać następnym jinchūrikim lisiego demona. Kushina była przerażona tym pomysłem, ale została pocieszona przez Mito Uzumaki. Przed przeniesieniem, Mito powiedziała Kushinie, że "Miłość jest jedynym sposobem do przeciw zwyciężenia nienawiści."

Minato ratuje Kushinę

Kushina uratowana przez Minato.

W pewnym momencie, Kushina została porwana przez shinobi z Kumogakure, którzy chcieli skorzystać z jej czakry w celu kontroli nad lisim demonem. Kiedy ją prowadzono do osady, potajemnie wyrywała swoje włosy i pozostawiała ślad w nadziei, że ktoś ją zajdzie. Minato Namikaze jeden z jej byłych kolegów, którego Kushina nazywała mięczakiem, był jednym, który poszedł po jej śladach. Po uratowaniu dziewczyny, powiedział, że zawsze podziwiał jej rude włosy. Kushina zaakceptowała swoje rude włosy "czerwoną nić losu" i zakochała się w chłopcu.

Kiedy dorastała, Kushina stała się znana z piękna i niewpotarzalny styl ninjutsu, w tym fūinjutsu jej klanu. W pewnym momencie, Kushina została żoną Minato. Później była obecna jak jej mąż został Czwartym Hokage. W czasie dziesięciu miesięcy trwania ciąży jako jinchūriki była pilnowana przez Kakashiego Hatake. W połowie ciąży, rodzice postanowili nazwać swe dziecko Naruto. Kiedy Jiraiya zapytał, czy oni są pewni, Kushina powiedziała, że to piękne imię. Oni nawet zaaprowali Jiraiyę na ojca chrzestnego Naruto. Kushina miała nadzieję, że jej syn i najmłodszy syn jej najlepszej przyjaciółki, Mikoto Uchihy w przyszłości zostaną przyjaciółmi.

Kurama wewnątrz Kushiny

Kurama wewnątrz Kushiny.

Ponieważ pieczęć utrzymująca Kuramę w ciele Kushiny byłaby najsłabsza podczas porodu, dokonano specjalnych ustaleń. Kushina opuściła wioskę by w tajemnicy urodzić w specjalnej lokalizacji. Minato utrzymuje pieczęć, a ANBU pilnują terenu. Wkrótce urodził się Naruto, ale zostali znalezieni przez zamaskowanego mężczyznę, który zabił ANBU, Biwako i Taji. Potem wziął noworodka jako zakładnika, zagroził, że go zabije. Minato zdołał uratować niemowlę, ale to dało zamaskowanemu mężczyźnie szansę na ucieczkę z Kushiną. Pragnąc wykorzystać lisa do zniszczenia Konohy, zamaskowany mężczyzna wydobył go z ciała kobiety. Nieodłączna witalność klanu Uzumaki pozwoliła jej przetrwać wyciągnięcie lisa, chociaż była osłabiona, zamaskowany mężczyzna próbował ją zabić przy pomocy demona. W ostatniej chwili Kushina została uratowana przez Minato, który zabrał ją do Naruto, a później on sam udał się na pomoc w ochronie wioski.

Aby zatrzymać atak lisa, Minato został zmuszony do przeniesienia w inne miejsce do Kushiny i Naruto. Choć nadal osłabiona, Kushina użyła zmniejszoną czakrę do powstrzymania lisa. Pomimo obaw, że to ją zabije w jej obecnym stanie, Kushina była gotowa zabrać ze sobą demona, tak, że zabierze go ze swojego ciała. Gotów poświęcić się dla Minto i Naruto, dzięki nim dając jej takie szczęśliwe życie. Minato zaproponował użycia Shiki Fūjin na Kuramie i zamiast tego zapieczętowanie połowę w ich synu, Naruto.

Minato i Kushina ochraniają Naruto

Kushina i Minato ochraniają Naruto.

To również będzie oznaczało śmierć Minato, a tym samym dać Naruto straszne i samotne życie, naturalnie Kushina sprzeciwiła się. Minato przekonał ją, że to najlepsze i robi to, ponieważ pozwoli Kushinie zobaczyć Naruto, kiedy będzie starszy. Po tym jak Minato zapieczętował połowę Yin czakry Kuramy wewnątrz siebie, demon zmniejszył się znacznie, tracąc łańcuchy. Realizując zamierzenia Hokage, osłabiony lis próbował zabić Naruto, ale zarówno Minato i Kushina własnym ciałe osłonili go. Gdy Minato wykonał zapieczętowanie, a już w momencie śmierci, Kushina powiedziała Naruto, jak bardzo go kocha i dała mu swoje rady na przyszłość; jej ostatni akt w tym świecie było wypełnienie jej syna miłością, jak to możliwe. Następnie Namikaze zapieczętował resztę pozostałej czakry w Naruto. W anime, przed śmiercią, zjawił się Trzeci Hokage. Kushina powiedziała Hiruzenowi imię dziecka i poprosiła go, aby chronił Naruto, a potem umarła.

Ciekawostki

  • Pierwsze jej przezwisko szkolne to Pomidor, a po pobiciu tych, którzy ją przezywali przezwisko zmieniono na Krwawą Habanero.
  • Miała taki sam charakter jak jej syn - Naruto.
  • Zarówno Kushina jak i Naruto byli Jinchūriki Kyūbi'ego.
  • Dzięki Minato polubiła swje włosy.
  • Podobno była dobrą kucharką i jej kuchnię najbardziej lubił Minato.
  • Prawdopodobnie przyjaźniła się z Mikoto - mamą Sasuke i Itachiego.
  • Kushina nie chciała z nikim walczyć.
  • Przeżyła ekstrakcje bijū.
  • Była drugim jinchūriki Kyūbi'ego zaraz po Mito Uzumaki i przed Naruto Uzumaki.
  • Kushina ma podobny tik co Naruto, w którego przypadku przy zdenerwowaniu mówi "dattebayo", a Kushina przy zadowoleniu "dattebane".
  • Najwyraźniej bała się bólu podczas porodu ponieważ spytała się Mikoto czy poród boli a ta ze śmiechem powiedziała że: "Jednak się czegoś boisz Kushino".
  • Gdy zobaczyła małego Sasuke pomyślała że to dziewczynka, jednak Mikoto Uchiha powiedziała jej że to chłopczyk, Kushina zauważyła, że jej syn będzie chodził z nim do klasy i że pewnie będą przyjaciółmi
  • Hobby Kushiny to płatanie figli.
  • Ulubioną potrawą Kushiny był ramen z solą, ale nie lubiła kawy i czegoś gorzkiego.
  • Kiedy Kushina się denerwuje mówi bardzo szybko przez co tworzy nowe wyrazy, podobnie jak Naruto.
  • Żółty Błysk Konohy + Krwawa Habanero = Pomarańczowy Hokage Konohy
  • Ulubione wyrażenie Kushiny to "Nie poddawaj się do samego końca".
  • Najwyraźniej stała się sławna dzięki swojemu duchowi walki i umiejętności jej ninjutsu

Cytaty

(Do Jiraiyi): "Naruto... To piękne imię."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki