FANDOM

Kurama
PoprzedniNastępny
Tom 60.jpg
Informacje
Tom 60
Okładka Naruto Uzumaki
Kurama
Gyūki
Shukaku
Matatabi
Saiken
Isobu
Kokuō
Son Gokū
Postacie
Saiken

Kokuō
Son Gokū
Chōmei
Hagoromo Ōtsutsuki
Ishikawa

Jutsu
Kakazan

Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo
Nekozume
Geki — Konoha Kongōriki Senpū
Hiruma
Mushikui
Bijū Hachimaki
Mazō no Kusari
Sangoshō
Kawazu Tataki
Raiden
Chirōkyū
Kagenade
Chōdan Kōro
Telepatia Ogoniastych Bestii

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Kurama jest 60 tomem mangi Naruto.

Rozdział 566

Oczy i bestie

Rozdział 567

Sakryfikant z Konoha-Gakure

Na cmentarzu w górach, Sasuke wychodzi z kryjówki, a gdzie indziej po tym jak samurajowie udali się na pole bitwy, Jūgo i Suigetsu omawiają sprawę Sasuke i Karin, a także cel Suigetsu polegający na zebraniu mieczy, a tym samym udają się do jej kryjówki Orochimaru. Na polu bitwy Naruto i Kakashi ostrzegają Gaia o zdolnościach Tobiego. Gdy Pięcioogoniasty atakuje, Gai uwalnia Naruto z koralowców przed tym jak Pięcioogoniasty rusza na Tobiego, który tłumi łańcuchy i powstrzymuje demona, a bestia przemówiła, że jak może dać się kontrolowac komuś takiemu. Ośmioogoniasty próbuje zmiażdżyć Tobiego, ale ten użył Kamui. Tobi zmusza Hana, aby wszedł w formę wersję 2. Gai i Kakashi spekulują, że Tobi nie ma pełnej kontroli nad ogoniastymi bestiami. Ośmioogoniasty i Dziewięcioogoniasty rozmawiają ze sobą o przetwarzaniu ogoniastych bestii i mówi, że jest najsilniejszy tuż przed nim. Ośmioogoniasty powinien zakończyć już walkę i udaje sen. Demon mówi, że nie liczba ogonów ich określa i dlatego Shukaku właśnie nienawidzi lisa. Kakashi wraz z Gaiem chcieli sprawdzić czy na jinchūrikich znajdują się pręty Paina sześciu ścieżek, ale dochodzą do wniosku, że Tobi nie używa tej mocy, ponieważ ma odpowiednią strategię. Tobi pochwala je za dedukację i przechodzi do przekształcenia Rōshiego i Utakaty w ich ogoniaste bestie. Naruto wypada z trybu ogoniastej besti i rozważa stworzenie większej liczby cienistych klonów z czakry lisa. B uważa, że stworzenie więszek liczby klonów z pewnością go zabije, ale Ośmioogoniasty mówi, iż Naruto już powinien być na skraju śmierci, i uważa, że lis przesłał czakrę Uzumakiemu na chwilę. Sześcioogoniasty atakuje Kakashiego i Gaia, którzy unikają. Czteroogoniasty rzuca Ośmioogoniastym, a Naruto prawie wpada do jego ust, będąc w trybie mędrca zostaje zjedzony przez Czteroogoniastego, a lis otwiera jedno oko.

Rozdział 568

Czteroogoniasty - Pustelniczy małpi król

Rozdział 569

Demonstracja woli

Son Gokū mówi Naruto, że nie stanie się sojusznikiem, nawet jeśli on oszczędza go, chyba że może ufać Naruto, który nie ma nic przeciwko. Kurama zastanawia się, że Naruto słowami nie pomoże ogoniastej bestii, a czynami tak. Tobi ciągnie Sona łańcuchami woli, które pochłania. B nadal próbuje zmusić Sona to otworzenia ust i wyciągnąć Naruto. Uzumaki nie ma sił, aby otworzyć ust, lecz przy pomocy Kage Bunshin no Jutsu, aby Son zwymiotował, co czyni. B chwali Naruto, a Son mówi chłopcu, że odbiornik czakry przesuwa się od piersi do szyi z powodu pełnej transformacji ogoniastej bestii. Naruto dostrzega go, wchodzi w jego tryb czakry lisa, i próbuje go wyciągnąć, przepraszając z góry Sona, czym musi uzyskać niedelikatnie. Kurama przypomina dotychczasowe osiągnięcia Naruto, i uważa, że jeśli Uzumaki chce pomóg ogoniastym bestiom to powinien zrobić jak zawsze i działać. Naruto próbuje wyciągnąć odbiornik czakry, a klona wpuścił wewnątrz Sona wchodzi w tryb mędrca próbując przesunąć ją od środka.

Rozdział 570

Kurama

Po jak Naruto z powodzeniem usuwa odbiornik czakry, Tobi natychmiast przywołuje demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki i ponownie zamyka Son Gokū, ale nie przed opuszczeniem Naruto z prezentem pożegnalnym. Oświadczył, że zamierza iść na całość w tej chwili, bo miał coś, co należało do niego, Tobi zmusza pozostałych pięciu jinchūrikich do transformacji w pełne formy ogoniastych bestii. Gdy Kakashi i Gai w szoku spoglądają, Kurama mówi Uzumakiemu, że jest gotów użyczyć mu więcej mocy. Nieco odebrany przez to, Naruto przechodzi do podziękowań mu za pomoc w walce z Madarą Uchihą, do których lis odrzuca. Następnie Naruto karze Kuramę za sposób, w którym wziął wdzięczność przed lisem - oferuje mu swoją pięść - mówi Naruto, aby połączył swoją własną czakrą. Tym samym chłopak informuje B i Ośmioogoniastemu, że jest gotów, aby walczyć. Jednakże mówią chłopakowi, że nie jest gotów uzyskać trybu ogoniastej bestii. Naruto odmawia, gdyż położył na brzuchu rękę, otwierając wrota, a wówczas mówi lisowi, że nie jest już demonicznym lisim potworem, a towarzyszem z Konohagakure.

Rozdział 571

Tryb ogoniastego

Rozdział 572

Dziewięć imion

Rozdział 573

Droga prowadząca do świetności

Tobi jest zdezorientowany roszczeniem Naruto na nauczenie się trudnych nazw, którego Uzumaki dokucza go. Gai i Kakashi omawiają teraz postępy Naruto uznając, że czują się starszymi, choć nie tacy starzy. Tobi zaczyna się pocić, ale uważa, że to deszcz, który zaczyna spadać. Tobi otrzymuje dziwne uczucie od Naruto, i stwierdza, że wojna będzie wszystkim, co nieistotne. W centrali sojuszu shinobi, używanie czakry Naruto Kuramy był odczuwalny, choć również czuje coś innego. Przekaźnik Ao relacjonuje wydarzenia Shikaku, który chce go użyć do podnoszenia morale armii na raz, mimo odkształcenia to powoduje do komunikacji. Przyjaciele Naruto z Konohy pędzą ku jego kierunku, chcąc wesprzeć go. Gdzie indziej, Sasuke również idzie w kierunku pola walki, gdy rozpoczyna się burza.

Rozdział 574

Oczy patrzące w mrok

Rozdział 575

Kamienna wola

Na drugiej stronie okładki

Naruto i Bee prowadzą zaciętą walkę z szóstką ogoniastych. Z pomocą przybywają Kakashi i Gai, ale Naruto zostaje połknięty przez Czteroogoniastego, w jego wnętrzu pojawia się prawdziwa postać demona, która nazywa siebie Son Gokū! W tym samym czasie Sasuke postanawia działać...!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki