FANDOM

Kubikiribōchō
Kubikiribōchō
Nazwa
Japońska 首斬り包丁
Rōmaji Kubikiribōchō
Angielska Decapitating Carving Knife
Debiut
Manga Tom 2, Rozdział 10
Anime Odcinek 6
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Użytkownicy
Zabuza Momochi

Ochroniarz Tenzena
Suigetsu Hōzuki
Mangetsu Hōzuki
Kakashi Hatake

Kubikiribōchō jest ogromnym mieczem w kształcie gigantycznego noża rzeźnickiego, zyskuje tytuł "seversword" (断刀, dantō). Podobnie jak w przypadku innych rodzajów broni należących do siedmiu mistrzów miecza mgły, miecz jest przekazywany z pokolenia na pokolenie wśród członków grupy.

Historia

Mimo, że ten gigantycznego ostrze zostało wykorzystane przez Mangetsu Hōzuki stało się bronią Zabuzy Momochiego w swoim czasie jeden z siedmu mistrzów mieczy. Po ucieczce z Kirigakure, nadal używał go aż do swej śmierci, gdzie został umieszczony obok jego grobu. Później trzy lata temu, Suigetsu wziął go dla siebie.

Chō Biburāto Raitontō.

Killer B od strony do ostrza.

Podczas walki z Taka, Killer B jako jinchūriki nie tylko władał ostrzem Kumogakure, ale udało mu się pokroić na części ostrza, osłabiając go znacznie. Później w konfrontacji z Czwartym Raikage, uderzył w ostrze wzdłuż tego samego cięcia, które zrobił B i podzielił go na dwie części.

Pomimo połowy, Suigetsu nadal używa ostrza, który teraz przypominał tasak, wiedząc, że ma zdolności regeneracyjne, ale miecz został zaczerpięty z nim, kiedy został złapany i uwięziony w krainie Samurajów. Jednak, pomimo próby zlokalizowania miecza po ucieczce, nie był w stanie go znaleźć. Niedługo potem, podczas spotkania pomiędzy wojskami Kabuto Yakushiego i Trzeciej Dywizji, miecz jest pokazany konieczności zwrócony ożywionemu Zabuzie, który zaczyna uderzać w dół wrogów z nim w celu zreformowania złamanego ostrza.

Niemniej jednak miecz jest tylko w pełni przywrócony po ran Zabuzy, Kakashiego Hatake, który został unieruchomiony przez Haku. Później, po porażce Zabuzy, ostrze zostaje zabranie przez Kakashiego i wykazał duże umiejętności w wykorzystaniu go w walce. Czyniąc to, że płynął piorun naturalnej czakry przez miecz, aby zwiększyć siłę tnącą, podobnie do Kusanagi no Tsurugi: Chidorigatana. Gdy Kakashi ratuje Naruto od Tobiego, miecza nie zauważono w jego posiadaniu.

Wygląd

Używane dziury w ostrzu

Używane dziury w ostrzu.

Sama tarcza ma dwa wycięte, okrąg w pobliżu góry i jeden półkulisty bliżej rękojeści, które trafnie dopasowują cel miecza o ścięcie, jak wykazano przez stosowanie Suigetsu Hōzuki. To ostatnie wygięcie pozwala na pasek do owinięcia wokół broni, co ułatwia do przeprowadzenia. Jego bardzo długi uchwyt jest również połączony, gdy wymagany dla zwalczania, pomimo dobrze wykształconych, Suigetsu jednak zauważa, że ciężar ostrza może łatwo męczyć.

Umiejętności

Regenerujący miecz

Regenerujący miecz.

Podobnie jak w przypadku innych broni wykorzystujących przez Siedmiu Mistrzów Miecza, miecz posiada unikalną moc, to jest zdolność do zreformowania się za pomocą żelaza pozyskując krew ze swoich ofiar. Ten proces odbywa się prawie regeneracyjne natychmiast i jest w stanie uruchomić broń z powrotem do pierwotnego stanu bez względu na poważne uszkodzenia, z prostego układu lub nacięcia do całkowitego oddzielenia więcej niż połowa tarczy. Miecz posiada również dużą wytrzymałość i jest dość silny, w stanie przeciąć niemal wszystko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki