FANDOM

Szablon:Stub

"Kryzys! Koniec Trybu Mędrca"
NastępnyNastępny
Kryzys! Koniec Trybu Mędrca.png
Informacje
Opening Toumei Datta Sekai
Ending Jitensha
Japoński Tytuł 危機! 消えた仙人モード (Pinch! Kieta Sennin Mode
Angielski Tytuł Crisis! Sage Mode Disappears
Polski Tytuł Kryzys! Koniec Trybu Mędrca
Odcinek 164
Wątek Inwazja Paina (wątek)
Manga Rozdział 432, Rozdział 433, Rozdział 434
Data Emisji 10.06.2010
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Senpō: Fūton Sunabokori
Narzędzia
Zwój Przywołujący Cieniste Klony

"Kryzys! Koniec Trybu Mędrca" jest 164 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Trójka ścieżek Paina jestw stanie uniknąć Fūton: Rasenshuriken, ale ścieżka człowieka odparowuje, gdy rozszerza się. Ścieżka zwierząt angażuje Naruto, które unieruchomiony na senjutsu czakrę. Poprzez taktywkę dywersyjną opracowaną przez Shima, Fukasaku i Gamabuntę, ścieżka zwierząt jest ubezwłasnowoliona przez technikę Naruto, kiedy w ustach Gamabunty. To nie może uniknąć, gdyż Shima Senpō: Fūton Sunabokori jest w stanie zablokować sześciu ścieżek połączone widzenie. Ścieżka deva próbuje napaść Naruto, gdy Fukasaku odwraca przywołanie jednego z klonów Naruto, który zebrał naturalną energię z góry. Kiedy Naruto próbuje wykończyć ścieżkę deva innym Rasenshurikenem, ale ścieżka preta natychmiast skacze, by go wchłonąć, które zostały naprawione przez zewnętrzną ścieżkę. Dzięki temu niepowodzeniu, Naruto obmyśla trzystopmiową taktykę na stałe wyłączyć ścieżkę naraka. Ścieżka deva odzyskując jego moc, używa Shira Tensei do odstraszenia Naruto i wysyła Gamabuntę, Gamaken i Gamahiro poza granice Konohy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki