FANDOM

Kruk Itachiego
Kruk Itachiego
Debiut
Manga Tom 44, Rozdział 403
Anime Odcinek 152
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan

Mangekyō Sharingan Mangekyō Sharingan

Przynależność Konohagakure Konohagakure

Kruk Itachiego był jednym krukiem Itachiego Uchihy, które miał wszczepiony do lewego oka Sharingana Shisuiego Uchihy. Później był przechowywany wewnątrz Naruto.

Historia

Przeszłość

Przed śmiercią, Shisui powierzył swojego pozostałe oko Itachiemu, żeby chronił Konohagakure. Później Itachi wszczepił oko do kruka.

Polowanie na Itachiego

Zmierzch

Itachi konfrontuje się z Naruto.

Podczas spotkania z Naruto przed jego ostatnią walką z Sasuke, Itachi spytał Naruto, co by zrobił, gdyby Sasuke kiedykolwiek zaatakował Konohę. Pozornie zadowolony z odpowiedzi, Naruto, że będzie próbował zatrzymać Sasuke i uratuje wioskę, Itachi postanowił wszczepić kruka do ciała Naruto za pomocą genjutsu jako odwrócenie uwagi, aby kruk schował się do wnętrza Naruto. Licząc, że Uzumaki nigdy nie zostanie zabity, Itachi ułożył kruka jako środek zaradczy, jeśli Sasuke będzie chciał zaatakować Konohę.

Czwarta Wojna Shinobi Konfrontacja

Kruk wychodzi z Naruto

Kruk wychodzi z Naruto.

Gdy Itachi został ożywiony podczas czwartej wojny shinobi, Kruk wyszedł z ust Naruto kiedy pośrednio aktywuje jego Mangekyō Sharingana podczas przymusowej walki. Po tym jak Sasuke zdobył Wiecznego Mangekyō Sharingana, aby użyć ich do zniszczenia Konohy, umieścił rozkaz w Kruku, żeby chronił Konohę w chwili gdy walczył z Naruto.

Itachi spala Kruka

Itachi spala Kruka.

Chociaż użycie Kotoamatsukami udało się wpłynąć na zamierzony cel, to pozwoliło Itachiemu uwolnić się od kontroli Kabuto Yakushiego. Ujawnił Naruto znaczenie jego planu. Ale ze względu na okres oczekiwania dziesięć lat dla oka Shisuiego do ponownego użycia, Itachi spala Kruka, tak, że nie dostanie się w niepowołane ręce.