FANDOM

"Kroniki Kakashiego, czyli życie chłopca na polu bitwy - część 1"
PoprzedniNastępny
Minato ratuje Kakashiego.PNG
Informacje
Opening Hotaru no Hikari
Ending My Answer
Japoński Tytuł カカシ外伝~戦場のボーイズライフ~前編 (Kakashi Gaiden ~ Senjou no bouizuraifu ~ Zenpen)
Angielski Tytuł Kakashi's Gaiden - The Battlefield of a Boy's Life
Polski Tytuł Kroniki Kakashiego, czyli życie chłopca na polu bitwy - część 1
Odcinek 119
Manga Rozdział 239, Rozdział 240, Rozdział 241
Data Emisji 30.07.2009
Postacie
Rin Nohara

Kakkō
Mahiru
Taiseki

Jutsu
Hiraishin no Jutsu
Narzędzia
Hiraishin Kunai

Hakkō Chakura Tō

"Kroniki Kakashiego, czyli życie chłopca na polu bitwy - część 1" jest 119 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kakashi został właśnie jōninem, otrzymał prezenty od kapitana i jego koleżance z drużyny, Rin Nohary. Jednak, Obito Uchiha zapomina o prezencie dla Kakashiego. Obito stwierdził, że on obudzi Sharingana. Minato wyjaśnił, że ich misją było przejście poza linią wroga i zniszczenie Mostu Kannabi. Po drodze drużyna jest śledzona przez Mahiru, który zostaje zaatakowany przez Kakashiego używającego Chidori. Mahiru rani Kakashiego, a Minato używa technikę Hiraishin no Jutsu, by go uratować. Gdy Minato zabija Mahiru, wyjaśnia jego pracę zespołową, która powinna być najważniejszym czynnikiem dla jednostki. Tej nocy, Obito spytał Minato, dlaczego Kakashi działał tak jak on. Namikaze mówi, że ojciec Kakashiego, Sakumo, został nienawidzony i popełnił samobójstwo, gdy jego przyjeciele różnież się odwrócili po ukończeniu misji, dlatego Kakashi jest przywiązany do zasad. Następnego dnia, Rin została schwytana, Obito chce iść w celu uratowania przyjaciółki, ale Kakashi stwierdza, że muszą ukończyć misję. Uchiha, mówi mu, że ojciec Kakashiego jest prawdziwym bohaterem i jest to ważne, aby dbać o towarzyszy, niż sama misja. Następnie obaj rochodzą się; Obito w kierunku Rin, a Kakashi na Most Kanabi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki