FANDOM

Kraj, w którym żył bohater
PoprzedniNastępny
Kraj, w którym żył bohater.PNG
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Japoński Tytuł 英雄のいた国 (Eiyuu no ita Kuni)
Angielski Tytuł The Country That Had a Hero
Polski Tytuł Kraj, w którym żył bohater
Odcinek 11
Manga Rozdział 19, Odcinek 20
Data Emisji 11.12.2002
Postacie
Naruto Uzumaki

Kakashi Hatake
Sasuke Uchiha
Sakura Harno
Giichi (Debiut)
Kaiza (Debiut)
Ageha (Debiut)
Akane (Debiut)
Teguse (Debiut)
Pochi (Debiut)

Kraj, w którym żył bohater jest 11 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Podczas gdy Naruto i Sasuke prześcigają siebie nawzajem w swojej praktyce wspinając się po drzewach, pracownik Tazuny zwany Giichi powiedział, że odchodzi i próbował przekonać mężczyźnę o porzuceniu budowy mostu. Później w drodze do domu z rynku żywności, Sakura jest zdumiona ubóstwem w Kraju Fal (i jak wiele osób chce ukraść jej torebkę, którą początkowo myśli, że jest sposób, aby chwycić jej pośladek), a Tazuna pokazuje, że ich kraj błby lepszy, gdyby most został ukończony, a Gatō został odsunięty do władzy. Po kolacji (w którym Naruto i Sasuke stale jedzą i wymiotują, próbując stać się silniejszym), Sakura pyta dlaczego Inari patrzy na rozdarte zdjęcie. Rozgniewany Inari odchodzi od stołu, a Tsunami udaje się za nim. Następnie Tazuna wyjaśnia, że człowiek rozdardy na obrazie, na imię miał Kaiza, który kiedyś był bohaterem w Kraju Fal i ojczymem Inariego. Początkowo Inari przed utonięciem spotkał go jako rybaka, a później został uznany za bohatera, gdy w pojedynkę uratował dużą część wioski od powodzi. Jednak pojawił się Gatō, który zabił Kaizę pozbawiając nadzieji u ludzi i spowodowało traumę u Inariego. Przeniesiony przez historię, Naruto postanawia udowodnić Inariemu, że na tym świecie nadal istnieją bohaterowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki