FANDOM

"Kontratak Naruto - nigdy się nie poddawać!"
PoprzedniNastępny
Kontratak Naruto - nigdy się nie poddawać!
Informacje
Opening Haruka Kanata
Ending Harmonia
Japoński Tytuł ナルト反撃!逃げねーんだってばよ! (Naruto Hangeki! Nigene-n datte ba yo!)
Angielski Tytuł Naruto Strikes Back! I'm Not Going to Run Away!
Polski Tytuł Kontratak Naruto - nigdy się nie poddawać!
Odcinek 29
Wątek Egzamin na Chūnina (wątek)
Manga Rozdział 48, Rozdział 49
Data Emisji 09.04.2003
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Gogyō Fūin
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Kontratak Naruto - nigdy się nie poddawać!" jest 29 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Pomimo nie poddającego się wyglądu Naruto, Sasuke postanawia zrezygnować z ich zwoju i oddaje Shiore, żeby zapewnić im przeżycie. Jednakże Naruto łapie zwój i uderza Sasuke w twarz, odmawiając punkt myślenia Uchihy. Uzumaki rozpoczyna walkę z Shiore i jego wężami, ale zostaje łatwo pokonany. Gdy on ma zostać pożarty przez węża, w końcu zaczyna używać czakry lisa i uderza go jednym ciosem. Chociaż Shiore chwilowo zajęty, używa węża do ataku na Sasuke, ale Naruto ratuje go, pytając, czy jest z nim w porządku i nazywając go dzieckiem. Shinobi, uznał za Naruto jako pojemnik lisiego demona, używa pieczęci do zablokowania chłopcu dostępu do czakry lisa, czyniąc go nieprzytomnym. Rzuca go ku ziemi, ale Sakura ratuje go. Potem krzyczy na Sasuke, żeby nie był tchórzem. Wysiłki Naruto, zdeterminowało Sasuke, że podjął walkę z ninją. Jednak, gdy to miało miejsce, Anko odnajduje prawdziwą Shiore martwą i bez twarzy, a także jej drużyna, po chwili rozpoznała, że to dzieło jest kogoś kogo dobrze zna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki