FANDOM

Konoha - pole bitwy
PoprzedniNastępny
Tom 45
Informacje
Tom 45
Okładka Pain
Fukasaku
Naruto Uzumaki
Postacie
Gyūki

A
K
J
Mabui
Omoi
Karui
Posłaniec Jaszczurka
Samui
Mawashi Dokuraku
Tami
Tamae
Gigantyczna Stonoga
Kakoi
Gazeru
Król Piekieł
Shitō Akimichi
Kōsuke

Jutsu
Genjutsu Purotekuto

Saibō Haishutsu
Raiton: Rariatto
Suiton: Tate Eboshi
Saiko Denshin
Kanchi Kekkai
Kyūkon no Jutsu
Takoashi Bunshin no Jutsu
Kusari
Kanchi Suikyū
Shinra Tensei
Shura no Kō
Tendō
Kawazu Kumite
Raiton: Raijū Tsuiga
Raiton: Kage Bunshin no Jutsu
Banshō Ten'in
Odrzutowy Wzmacniasz Skoku
Sensing Barrier Pass Technique

Narzędzia
Mind Reading Amplification Machine

Vambraces

Konoha - pole bitwy jest 45 tomem mangi Naruto.

Rozdział 413

Upadek

Rozdział 414

Wściekły byk

Widząc potęgę Ośmiogoniastego, Taka ucieka. Suigetsu używa się jako tarczy do zablokowania ataku bestii. Chociaż okolica jest zniszczona, Taka znajduje się w bezpiecznym miejscu. Suigetsu jest ogłuszony atakiem i Sasuke, ustalił, aby nie stracić swych kompanów, używa Amaterasu. Tymczasem Naruto zdołał skorzystać z senjutsu na własną rękę.

Rozdział 415

Nowa siła

Rozdział 416

Opowieść o odwadze

Rozdział 417

Raikage wychodzi z cienia!

Naruto nadal ćwiczy z senjutsu, obecnie koncentruje się na wykorzystaniu go bez pomocy specjalnego oleju z góry Myōboku. Gdzie indziej, Taka zdaje sobie sprawę, że byli obserwowani i zajmują się shinobi z Kumogakure. Gdy wiadomości przestały być przesyłane do czwartego raikage, Raikage wzywa do spotkania pięciu Kage omówienia Akatsuki. Ona również wzywa drużynę Samui, zamierzając wysłać ich do Konohy z informacją, że osobiście zajmą się Sasuke.

Rozdział 418

Pustelnik Naruto

Rozdział 419

Najazd

Rozdział 420

Konoha - pole bitwy

Naruto nadal trenuje z Fukasaku. W trakcie przerwy, Fukasaku informuje Naruto To jest prawie niemożliwe, aby korzystać trybu mędrca przez samego siebie i walczyć. Naruto narzeka, że szkolenie było stratą czasu, ale Fukasaku wyjaśnia, że mogą połączyć się pokonując tę wadę. Gdzie indziej, inwazja Paina na Konohę trwała. Iruka znajduje się przy ścieżce Deva, który rozkazuje o wyjawieniu gdzie jest Naruto. Iruka odmawia mu powiedzenia. Ścieżka Deva próbuje go zabić, ale on jest uratowany przez Kakashiego. Kakashi i Ścieżka Deva rozpoczynają walkę podczas gdy Iruka ucieka, ale Kakashi stwierdził, że nie może dostać się w pobliżu Pain z jakiegoś powodu. Tymczasem Shizune stwierdziła, że pręty ciała Paina są naprawdę czakramów odbiorniki. Aktualności inwazji Paina zaczyna rozprzestrzeniać się przez Konoha i Tsunade rozkazuje, żeby Naruto powrócił.

Rozdział 421

Ściągnąć tu Naruto

Rozdział 422

Kakashi kontra Pain

Na drugiej stronie okładki

Wykorzystując energię ogoniastego, Bee-nasty przedstawia się Sasuke i jego towarzyszom, którzy padają pod wpływem ogromnej siły! Co zrobi zaskoczony tym widokiem Sasuke?! W czasie gdy Naruto przykłada się do nauki sztuki pustelniczej, do odległej Konoha-Gakure zbliża się niebezpieczeństwo, z jakim osada nigdy dotąd się nie zetknęła!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki