FANDOM

Koniec egzaminów!
PoprzedniNastępny
Tom 13
Informacje
Tom 13
Okładka Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Gaara

Koniec egzaminów! jest 13 tomem mangi Naruto.

Rozdział 109

Z wiru liści!

Rozdział 110

Już za chwilę...!

Rozdział 111

Sasuke kontra Gaara!

Rozdział 112

Taijutsu Sasuke!

Rozdział 113

Przyczyna spóźnienia!

Zamknięty w jego Suna no Tate, Gaara przygotowuje się do zabicia Sasuke. Uchiha postanawia przygotować swój własny atak. Naruto prosi Kakashiego o przerwanie pojedynku, lecz Hatake każe mu oglądać. Sasuke przygotowuje Chidori, technikę Kakashiego, który spędził ten ostatni miesiąc na naukę Sasuke. Łącząc potencją przebicia Chidori z prędkością Lee, Sasuke zdołał przebić się przez tarczę Gaary zaskakując wszystkich oglądających.

Rozdział 114

Potężny atak!

Rozdział 115

Koniec egzaminów!

Rozdział 116

Rozwiane liście!

Shinobi z Suny rozpoczęli inwazję Konohy i siły Konohy odpowiednio na nie reagować. Na stadionie podczas egzaminu na chūnina, świadomi shinobi Konohy, pomimo chcąc spróbować pomóc Trzeciemu Hokage w walce z Orochimaru, zaangażować kilka shinobi z Otogakure, że udało się przedostać wcześniej do wioski. Ponieważ Sakura jest także na widoku, Kakashi chroni ją. On nakazuje dziewczynie obudzenie Naruto i Shikamaru, tak, że mogą wziąć udział w misji życiowej na wsi. Tymczasem Orochimaru jest dumny, że w końcu ma szansę zabić Trzeciego Hokage. Obaj przygotowują się do walki.

Rozdział 117

Powierzone zadanie!

Na drugiej stronie okładki