FANDOM

"Koniec"
PoprzedniNastępny
Rozdział 609.png
Informacje
Rozdział 609
Tom 64
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 362
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Koniec" jest 609 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Obito kwestionuje oświadczenie Kakashiego, że będzie chronić Naruto, nastrój kopiującego shinobi odzwierciedla się od Gaia, który jest poważnie osłabiony. Widząc to, Gyūki, zauważa, że wszyscy shinobi są mocni, a potem ostrzega Naruto przed wiążące uwolnieniem drewna, które może powstrzymywać moc ogoniastych bestii. Obito wykorzystuje własną technika drewna próbując powstrzymać Uzumakiego, gdy zaatakował Kakashiego, ale Naruto przechwytuje potężnym uderzeniem głowy, który go odrzuca. Następnie Ośmioogoniasty postanawia zaatakować demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki przez ożywieniem Dziesięcioogoniastego, pozostawiając Naruto pokonanie Obito. Jednakże Naruto deklaruje, że widzi Obito depczącego facjatę, lecz Obito odpiera, mówiąc o Kakashim, który naprawdę cierpi. Wówczas Uzumaki zauważa, że musi coś zrobić dla Hatake, który został zniszczony, Kurama przełącza się miejscami z Naruto i rzuca kopiującym shinobim w Obito, a on wysyła do innego wymiaru, pozostawiając Naruto w szoku. Nie mają czasu na odpoczynek, próbuje zaatakować go, ale Obito nieoczekiwanie kaszle krwią. Kurama ujawnia, że Kakashi atakuje Obito z innego wymiaru i dał mu trochę swej czakry. Dzięki temu Kakashi powraca do rzeczywistego wymiaru i złożył podziękowania. Naruto i Killer B połączyli swe ogoniaste kule, żeby stworzyć jedną wielką i wyrzucili ją prosto w statuę. Po eksplozji, zauważają, że czakra posągu zniknęła powodując, iż Hatake zadał pytanie, czy to już koniec. Jednak, gdy dym opadł, objawił się ożywiony dziesięcioogoniasty, co skłoniło Obito to odpowiedzenia, że to koniec tej rzeczywistości. Gdzie indziej, Madara trochę rozczarowany, że nie udało się zdobyć Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, dostrzega, że powinni zacząć realizację planu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki