FANDOM

Komu w drogę
PoprzedniNastępny
Tom 27.jpg
Informacje
Tom 27
Okładka Sasuke Uchiha
Postacie
Obito Uchiha

Mahiru
Minato Namikaze
Rin Nohara
Kakkō
Sumashi
Hamaki Mimura
Taiseki
Shibito Azuma

Jutsu
Hiraishin no Jutsu

Meisaigakure no Jutsu
Gentōshin no Jutsu
Doton: Iwayado Kuzushi
Doton: Retsudo Tenshō
Technika Iluzji Przesłuchania

Narzędzia
Hiraishin Kunai

Hakkō Chakura Tō

Komu w drogę jest 27 tomem mangi Naruto.

Rozdział 236

Niespełniona obietnica

Rozdział 237

Głupiec

Rozdział 238

Komu w drogę...

Opowieść o Kakashim (Kakashi Gaiden): "Chłopcy z pola walki"

Rozdział 239

Część 1: Początek misji

Jest czas trzeciej Wojny Shinobi. Obito Uchiha jest spóźniony, dla których jego kolega z drużyny, młody Kakashi Hatake, upomina go, gdy w końcu nadchodzi. Kakashi, które niedawno stał się jōninem, otrzymuje dary od jego drużyny. Rin Nohara daje mu spersonalizowaną lekarski ekwipunek. Ich kapitan, przyszły Czwarty Hokage, daje mu specjalny kunai. Obito zapomniał dać mu prezent. Kakashi ma być liderem drużyny na czas ich misji zniszczenia Mosu Kannabi, który daje przewagę nad Konohą w wysiłku Iwagakure wojny. Gdyż przechodzą przez Kumogakure odkrywają oni, że są obserwowani przez wrogich ninja. Kakashi postanawia zająć się ninja z nowej techniki: Chidori.

Rozdział 240

Część 2: Siła grupy

Jego mistrz próbuje powstrzymać go przed atakiem, ale Kakashi przypomina mu, że jest liderem drużyny do tej misji. Kakashi rusza na wroga z jego Chidori, pokonując kolejne fale klonów cienia. Gdy Kakashi wreszcie osiąga prawdziwego przeciwnika, szybkość jego Chidori pozostawia go w stanie ograć kontratak. Jego mistrz ratuje go i szybko zabija ninja. Radził, że Kakashi nie może ponownie użyć techniki, dopóki nie mogą przezwyciężyć swojej wady, a oni na nocleg tak, że Kakashi może odzyskać. Pomimo kontuzji, Kakashi nadal wybrać na Obito, zwracając uwagę, aby każdy z jego przewinienia Regulaminu Shinobi. Choć ich mistrz nie całkowicie zatwierdza, wyjaśnia, jak ojciec Kakashiego, Sakumo Hatake, został skompromitowany, gdy nie przestrzegając zasad i zachęca Obito być bardziej wyrozumiały.

Rozdział 241

Część 3: Prawdziwy bohater

Rozdział 242

Część 4: Ninja beksa

Na pierwszej linii frontu trzeciej wojny shinobi, siły Iwagakure prawie pokonał Konohę. Mimo to, gdy przybywa Żółty Błysk Konohy, żyjący ninja Konoha są przekonani, że walka ma się obrócić na swoją korzyść. Tymczasem Obito zbliża się do lokalizacji, w której Rin jest przetrzymywana. On jest znajduje Taiseki, ale zanim będzie mógł zostać zabity on zostaje uratowany przez Kakashiego, który przekonany do pomocy, bo wpłynęły na niego słowa Obito. Taiseki przeżył i próbuje znowu zaatakować Obito, ale Kakashi ratuje go raz jeszcze, że jego lewe oko jest zranione. Obito budzi Sharingana i zabija Taiseki ochraniając Kakashiego.

Rozdział 243

Część 5: Podarunek

Kakashi ignoruje jego uszkodzenie lewego oka i łączy siły z Obito do konfrontacji z Kakkō, tylko pozostał on. Atakują go i udaje im się uwolnić Rin. Kakkō, zamiast pozwolić grupa dzieci nadal wierzy, że będzie to takie proste, powoduje zapadnięcie się jaskini. Obito popycha Kakashiego z drogi upadku kamieni. Jego prawa strona zostaje zmiażdżona, ani on i koledzy nie są w stanie go uwolnić. Kakashi żałuje, że pozwolił na to co się stało, ale Obito postanawia dać mu podarunek: skoro nie dał Kakashiemu prezentu z okazji zostania jōninem to postanawia mu dać swojego Sharingana jako zamiennik jego uszkodzonego oka. Rin wykonuje przeszczep i Kakashi wyłania się z gruzów stoją twarzą w twarz z Kakkō.

Rozdział 244

Epilog: Bohater z Sharinganem

Na drugiej stronie okładki

Mimo zaciętej walki, Naruto nie udaje się sprowadzić Sasuke z powrotem do osady. Jednak to nie koniec zmagań, przed młodymi shinobi osady Konoha otwiera się nowy rozdział podróży w nieznane! W tym tomie znajdziecie również opowieść o Kakashim (Kakashi Gaiden) zatytułowaną "Chłopcy z Pola Walki"!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki