FANDOM

Komórki Hashiramy
PoprzedniNastępny
Komórki Hashiramy
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł 柱間細胞 (Hashirama Saibō)
Angielski Tytuł Hashirama Cells
Polski Tytuł Komórki Hashiramy
Odcinek 351
Data Emisji 20.02.2014
Postacie
Kinoe

Kakashi Hatake
Hiruzen Sarutobi
Kanoe (Debiut)
Tsuchinoto (Debiut)
Hinoto (Debiut)
Kanoto (Debiut)
Mizunoe (Debiut)
Mizunoto (Debiut)
Tsuchinoe (Debiut)
Minato Namikaze
Maito Gai
Danzō Shimura
Kurenai Yūhi
Asuma Sarutobi
Orochimaru
Genma Shiranui
Raidō Namiashi

Komórki Hashiramy jest 351 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kakashiego wciąż nawiedzają koszmary, w związku z tym staje się bardziej ponury niż wcześniej. Szuka odpowiedzi na temat możliwości Kinoe, włamuje się do rezydencji Hokage, gdzie zostaje złapany przez Hiruzena. Trzeci opowiada o historii Pierwszego Hokage wraz z początkowymi eksperymentami osady słychać o kolejnych zaginięciach do utrzymania Kekkei Genkai: Mokuton. Gdzie indziej, Danzō przydziela odpowiednie zadania swoim podopiecznym. Wkrótce Hiruzen Sarutobi zostaje zamordowany w drodze do Daimyō Ognia, jednak jego plany nie wypaliły, ponieważ Kakashi Hatake ostrzega Hiruzena o planach. Podczas krótkiej konfrontacji, Hatake uwalnia Kinoe, informując go, że pewnego dnia jego umiejętności okażą się pomocne dla osady. Po złożeniu raportu o misji, Hiruzen Sarutobi pyta się go czy przyjmie posadę ANBU pod jego dowództwem. Kakashi Hatake zgodził się i powiadomił Trzeciego umiejętnościach Kinoe. Młodzież wioski omawia wszystkie zmiany, które zostały wprowadzone po raz kolejny. Mimo to zasmucony Minato Namikaze nadal chce dobra dla Hiruzena i przyszłości osady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki