FANDOM

Szablon:Stub

Yanagi no Mai.png

Kimimaro używając swojego Kekkei Genkai.

Kekkei Genkai są umiejętnościami przekazywną genetycznie w ramach poszczególnych klanów. Jest to możliwe dla shinobich mające więcej niż jedną z tych możliwości. Zdolności Kekkei Genkai, które działają za pośrednictwem oczu użytkownika nazywane są dōjutsu. Inne Kekkei Genkai obejmują mieszankę jednego rodzaju żywiołu czakry z innym, tworząc nowy unikalny dla użytkowników, co jest zazwyczaj niemożliwe dla normalnego shinobi lub innych manipulacji cielesnych, które są zazwyczaj osiągane przez normalne standardy.

Przegląd

Kekkei Genkai i związane z nimi techniki nie można nauczyć się lub skopiować przez innych. Jednak Kekkei Genkai może być przekazywane osobom trzecim. Dōjutsu lub innej kekkei genkai samodzielne do jednego narządu może być przeniesione do drugiego korpusu, jak to odbywa się przenoszenie Sharingana Obito do Kakashiego. Korzystanie z tych organów wymaga znacznie więcej niż ktoś urodzony czakrą z kekkei genkai. Elementy można także czakrą przekazywać osobom spoza klanu, jak Yamato poddawane ponownej modywikacji DNA przez Orochimaru, który chciał zdobyć kekkei genkai: uwolnienie drewna. Jednak umiejętności Yamato w użyciu to nie są tak potężne jak twórcy: Hashiramy Senju, a ryzyko takiego procesu było to, że Yamato był tylko jedną z sześćdziesięciu badanych, którzy przeżyli. Kabuto Yakushiemu udało się zyskując dostęp do Shikotsumyaku należący do klanu Kaguya i Kekkei Genkai Sakona i Ukona przez przeszczepienie ich DNA do siebie, tworząc oryginalne klony twórców podłączonych do własnego ciała i za pomocą tej umiejętności przez klona.

Chociaż Kekkei Genkai genetycznie są zwykle dzielone w ramach określonego klanu, czasami jest unikalny tylko jednej osobie, a nawet krewni rodziny nie podzielą się z nim, takie jak uwolnienie drewna i Shikotsumyaku. Jeszcze inne Kekkei Genkai wydaje się pojawiać u osób z nie znanej relacji, takich jak uwolnienie lawy, który ukazał się w shinobich z Kirigakure, Iwagakure, Kumogakure i Amegakure, a także uwolnienie magnesu, która ukazała się shinobim z Kumogakure i Sunagakure, choć te kekkei genkai podlegają zmienności w każdej osadzie.

Jest rozszerzonym wariantem kekkei genkai zwanym kekkei tōta, który jest połączeniem trzech różnych przekształceń natury.

Lista Kekkei Genkai

Nazwa Użytkownik lub klan
Bakuton Gari
Deidara
Byakugan Klan Hyūga
Kaguya Ōtsutsuki
Enton Klan Uchiha
Futton Mei Terumī
Hyōton Klan Yuki
Jinton
Ōnoki
Jinton Hiruko
Jiton

Trzeci Kazekage
Czwarty Kazekage
Toroi
Shukaku

Kekkei Genkai klanu Jūgo Jūgo
Kekkei Genkai klanu Kurama Klan Kurama
Kekkei Genkai Ranmaru Ranmaru
Kekkei Genkai klanu Rinha Rinha
Kekkei Genkai Ryūzetsu Ryūzetsu
Kekkei Genkai Sakona i Ukona Sakon i Ukon
Kōton Hiruko
Mangekyō Sharingan Klan Uchiha
Kakashi Hatake
Meiton Hiruko
Mokuton Klan Senju
Obito Uchiha
Yamato
Madara Uchiha
Danzō Shimura
Orochimaru
Ranton Darui
Hiruko
Rinnegan Hagoromo Ōtsutsuki
Nagato
Obito Uchiha
Madara Uchiha
Sasuke Uchiha
Shakuton Pakura
Sharingan Klan Uchiha
Kaguya Ōtsutsuki
Kakashi Hatake
Shikotsumyaku Klan Kaguya
Kaguya Ōtsutsuki
Shōton Guren
Yōton Mei Terumī
Son Gokū
Rōshi
Dodai
Kurotsuchi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki