FANDOM

Kazami
Kazami.png
(カザミ, Kazami)
Debiut
Anime Odcinek 395
Występuje w Tylko anime
Głosy
Japoński Hiromichi Tezuka
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Przynależność Kusagakure.png Kusagakure
Ranga Ninja Genin
Czakra Natury
Fūton.png Uwolnienie Wiatru
Jutsu
Wind Release: Flag Current

Kazami jest shinobim z Kusagakure, a z kolegami Muyami i Burami tworzą drużynę.

Wygląd

Kazami na czarne włosy, które są w stylu pompadour zaczesane do tyłu. Ma małe ciemne zabarwienie oczu. Nosi szary ochraniacz na czoło z symbolem Kusagakure.

Osobowość

Kazami jest bardzo defensywny z jego towarzyszy, jak był gotów rozpocząć walkę z geinami Konohy po tym jak Neji Hyūga odpepchnął pot Birmy z ich jedzenia, nieświadomie przewracając go z nóg. Kazami jest bardzo zdeterminowany człowiekiem pokazano jego niezachwianą determinację w wypełnieniu jego misji, a także jest zwolennikiem współpracy drużynowej.

Umiejętności

Kazami używa broń z uwolnienie wiatru.png

Kazami używa broń z uwolnienie wiatru

Kazami jest wysoko wykwalifikowanych w taijutsu, jak był w stanie walczyć kilka Geninami w tym samym czasie, bez speszenia. On również dzierży laskę z flagą z nim związane, co oznacza, że jest biegłym w jego stosowania. Z jego bronią, jest także w stanie wykonać uwolnienie wiatru, wyzwalając podmuchów wiatru pokroić swój cel. Ma także wiedzę w zakresie innych technik jak Jūken klan Hyūga.

Historia

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Kazami i jego drużyna bierze udział we wspólnym egzaminie na Chūnina zarządzany przez Konohagakure i Sunagakure. Po wejściu do egzaminów, Kazami i jego koledzy z drużyny zostali losowo podzieleni i wysłani do różnych pokoi, aby przejść pisemny test. Na monitorze, Shikamaru Nara, jako egzaminator wyjaśnił, że każdy musi odpowiedzieć w teście na jedno pytanie, ale ich łączny wynik będzie ustalony, czy przechodzą do dalszego etapu, czy nie, potrzebują dokładnie 100 punktów, aby przejść.

Ostatecznie jego drużyna zdołała wśród pierwszych 30 zespołów wykonać. Podczas kolacji, gdy jego kolega z zespołu ucierpiał, był oburzony i poszedł w jego obronie. Wkrótce bijatyka miesza się między Geninami w pokoju. To ostatecznie uspokoiła się dzięki pojawienia się Fū, która jest wesoła z osobowości spowodowała, iż wszyscy tracą chęć do walki. Następnego dnia, Temari jako egzaminator drugiego egzaminu, ogłosiła rozpoczęcie drugiego etapu podejmowane w ramach demonicznej pustyni.

Ucieczka kontra pogoń.png

Drużyna Kazami ucieka na Moguranmaru.

Podczas gdy jego drużyna szybko pokonuje kilka drużyn wroga, oni mają kilka zwojów nieba, zamiast ziemi konieczny zwój. Ostatecznie, angażują drużynę Kurenai. Po ostrej walce, okazuje się, że Kiba Inuzuka miał zwój ziemi i razem wziął go z Konoha ninja. Muyami następnie wezwał swojego gigantycznego Moguranmaru i wycofali się na nim. Drużyna Kurenai rozpoczął pogoń za drużyną Kazami, co ostatecznie prowadzi do drużynę Kurenai wpadnięcia w ruchomych piaskach dołu, dzięki czemu drużyna Kazami do końca drugiego egzaminu może przejść spokojnie. Burami szybko zorientował się jednak, że z nosa Drużyna Kurenai przeżyła i powrócił do następujących Kazami i ślad swojego drużyny. Burami postanowił wykorzystać swoją technikę maskowania zapachu dać ich wrogowie poślizg. Jak się szybko, nie okazały się niewystarczające, drużyna Kazami postanowiła wrócić i dokończyć swoich wrogów. Po złapaniu ich w pułapkę i solidnym pobiciu drużyny Kurenai, drużyna Kazami była w szoku dowiadując się, że zostali oni oszukani przez klonów wrogów. Gdy zapytał drużynę Kurenai, jak to zrobili, shinobi z Konohy wyjaśnili, że owady Shino okryli ich ciała i maskować swoje zapachy. Choć wciąż nie rozumiejąc, jak drużyna Kurenai znalazła drużynę Kazami z własnym zapachem wciąż zamaskowany, jak również, Kiba wyjaśnił, że utrzymujące zapach na jego ubrania Burami pozwolił im kontynuować poszukiwanie. Po kolejnej potyczce z podgrzewaną wodą drużyna Kurenai obezwładnia drużynę Kazami, Kazami i jego koledzy z drużyny został wykończeni przez Jinjū Kongō Henge — Santōrō, pozwalając drużynie Kurenai na zdobycie zwoju nieba i ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki