FANDOM

Karasu
Karasu.jpg
Nazwa
Japońska
Rōmaji Karasu
Angielska Crow
Debiut
Manga Rozdział 70
Anime Odcinek 41
Gra Naruto: Clash of Ninja 2
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Użytkownicy
Kankurō

Sasori

Karasu jest marionetką, stworzoną przez Sasoriego, ale przeszedł na Kankurō. Przypomina trzy oczy, czteroramienną humanoida z poszarpanymi zębami i kolczaste brązowy fryzura wystających z czubku głowy i obramowań boki. W części I, Kankurō zwykle utrzymuje Karasu owinięte w bandaże na plecach, a on jest w stanie zamienić się miejscami z nim do woli z wykorzystaniem techniki Kawarimi no Jutsu. Ze względu na przyjemności Kankurō w instalacji mechanizmów w jego marionetki, Karasu jest bardzo obraźliwe, posiadające liczne ukrytej broni.

Jedną ze specjalności Karasu jest praca z Kuroari używać technik, takich jak Kurohigi Kiki Ippatsu i Dokukiri Jigoku: Baribari Hyaku Renpatsu. Karasu został zniszczony przez Sasoriego kiedy Kankurō walczył przeciw niemu po zdobyciu Gaary wcześniej w części II i od tego czasu został naprawiony wraz z Kuroari i Sanshōuo.

Arsenał Karasu

  • Kilka trucizn końcówki rzutków, takich jak kunai lub senbon.
  • Wyrzutnie dymiących bomb w ramionach, aby oślepiać przeciwników. Z smokescreens może składać się z gazem trującym służyć wtórnego celu.
  • Ostrze, które rozwija się z jego brzucha (w części II).
  • Ukryte ostra kosa na jego ciele.
  • Ukryte ostrze w nadgarstku.
  • Ukryte wielkie, zatrute igły w jego ustach.
  • Duże ostrza na stawach jego ramion, nóg i głowy, używane podczas Kurohigi Kiki Ippatsu.
  • Każda z części jego ciała są zdejmowane do osobnych atakach.
  • Podobno ma jakieś urządzenie zapisujące się na jego oczach, a Kankurō używał go podczas testu pisemnego z egzaminów na Chūnina nagrywa odpowiedzi z innych kandydatów.
  • Specjalny mechanizm, który umożliwia jej lot manewrowanie wysoko w powietrze, gdzie może bombardować cele z góry. (Tylko Gry wideo)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki