FANDOM

"Kakashi kontra Obito"
PoprzedniNastępny
Kakashi kontra Obito
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł カカシVSオビト (kakashi vs obito)
Angielski Tytuł Kakashi vs. Obito
Polski Tytuł Kakashi kontra Obito
Odcinek 375
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 635, Rozdział 636, Rozdział 637
Data Emisji 04.09.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Rikudō Jūbi Kyūin

Rikudō Senjutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Kakashi kontra Obito" jest 375 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy sojusz shinobi widzi jak dziesięcioogoniasty pali się, Sai kwestionuje Jūgo o prawdziwych motywów Sasuke, gdy Sakura wygląda poważnie. Gdzie indziej, wszystko kończy się wyleczeniem Kage i przygotowują się na pole bitwy. Powracając na pole bitwy, Naruto rozkazuje Sasuke, żeby zgasił płomienie, gdy bestia będzie osłabiona, że on może uwolnić bestie, lecz Uchiha odmawia mówiąc, żeby spłonęły do stworzenia nowego systemu. Sai pyta Sakurę o swoich poglądach na temat powrotu Sasuke, jej odpowiedź, do której prowadzi Saia, że były szczere, ale uśmiech był fałszywy. Dziesięcioogoniasty usuwa płonącą część. Tymczasem w wymiarze Kamui, Kakashi i Obito walczą ze sobą, aż w końcu Hatake przebija Raikiri Obito, a Uchiha swoim shurikenem jego. Poprosił Obito, aby nie używali w walce genjutsu i kiedy rozpoczynają swoją prawdziwą walkę, zaczynają myśleć o dzieciństwie, gdy walczyli na polecenie senseia. Kakashi pamięta "starego Obito", który był podobny do Naruto i postanawia ochraniać Naruto i starego Obito. Gdy obaj ruszają z ostatecznymi ciosami, Kakashi przebija Obito kunaiem za pomocą pioruna, a Obito wbija w Kakashiego jednego ze swoich czarnych prętów. Obito, nie chcąc się poddać, stwierdza, że że pokonanie go nie ma żadnych korzyści do wygrania wojny i udaje się na pole walki. Tymczasem Madara przebija drewnianego klona Hashiramy i stwierdza, że Senju daje za dużo energii na powstrzymanie dziesięcioogoniastego. Chociaż klon próbuje kwestionować słowom Madary, ale zostaje podzielony na pół. Gdy Obito pojawia się na szyczycie bestii, Madara decyduje się użycia go do ożywienia samego siebie i wtedy stanie się jinchūrikim dziesięcioogniastego, i dodaje, że nadszedł moment spłacenia długu. Zwracając na intencje Madary, Hashirama zwraca uwagę, żeby Naruto i Sasuke zatrzymali Obito , ponieważ byli najbliżej niego. Jako plan awaryjny on i Tobirama tworzą drewniane klony i ruszają na Madarę, gdyby było za późno na zatrzymanie Obito. Tymczasem u Obito włosy zaczynają zmieniać barwę z czarnego na białe, Sasuke stojąc na Aodzie, który zostaje złapany przez dziesięcioogoniastego, Uchiha wyskakując mówi zwierzęciu, aby zniknął i potem wystrzelił strzałę w kierunku Obito, lecz pręty odbiły atak. Minato, tworzy klona i teleportuje go do Obito, który zostając przecięty wspomina swojego senseia i pozostawia go w szoku. Minato będąc w szoku, uświadamia sobie, że tym zamaskowanym mężczyzną odpowiedzialnym za zniszczenie Konohy był właśnie Obito. Sasuke stwierdza, że wystarczy tylko zapieczętowac ożywionego Madarę, ale Obito uśmiecha się, ku zdziwieniu Naruto, Sasuke i Minato, zerwał kontrolę Madary i pochłoną dziesięcioogoniastego, stając się jinchūrikim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki