Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Kaifū no Jutsu
Kaifū no Jutsu
Nazwa
Japońska 開封の術
Rōmaji Kaifū no Jutsu
Angielska Unsealing Technique
Polska Technika Pieczętująca
Debiut
Manga Tom 21, Rozdział 184
Anime Odcinek 43
Film Naruto Shippūden 3: Wola ognia nadal płonie
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Naruto, dżin i trzy życzenia
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu, Styl Walki, Podstawowa Umiejętność
Klasa Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Bakuryūgeki

Sōgu: Baku Ryūsei
Przenośne Pole Wodne
Kuchiyose: Raikō Kenka
Przywołanie: Stalowa Ściana Ochronna
Sōshōryū
Senju Sōbu
Sōgu: Tensasai

Użytkownicy
Tenten

Ajisai
Toroi

Ta technika jest standardem ninjutsu shinobi, który pozwala przywołać asortymentu towarów, które były przechowywane w specjalnych zwojach, używając fūinjutsu. Zwoje są najczęściej wybierane do przechowywania przedmiotów. Kiedy potrzeba, właściciel aktywuje pieczęcie uwalniające ich przechowywanych przedmiotów lub broni wyboru. Zwój może być również używany jako amunicji do innych rodzajów broni lub mają inne uszczelki wewnątrz nich, które rozszerza liczbę potencjalnych sztuczek Shinobi mogą korzystać.

Bronie są najczęściej zamkniętymi obiektami. Tenten, specjalista z Konohagakure broni na przykład, korzysta z tej techniki, aby zapisać ją wiele broni, dzięki czemu łatwiej jest nosić ze sobą. Toroi z Kumogakure stosowany również tę technikę, aby zapisać swój shuriken, której użył w walce. Mistrz Marionetek również użyć tej techniki ze swoimi lalkami albo przez ukrytych zwojów w najróżniejszych pomieszczeniach lub zwykłą pieczęcią jako sposób na zwiększenie własnego potencjału zabijania oraz ukrywanie użytecznych broni przed wzrokiem przeciwnika. Widać to z Senju Sōbu Sasoriego.

Szereg innych rzeczy, mogą być również przechowywane w zwojach, które mają być zwolnione po otwarciu lub przewijania w ramach określonego warunku. W mandze, odbywa się to z techniki Więziennej wody przez Kisame Hoshigaki. Wraz z medium do swoich rekinów, był skutecznie stosowany jako pułapkę, unieruchomienie osoby, które próbowały odczytać zwój. W anime, jest to widoczne, gdy Shikamaru przywołuje dużą ilość wody, a wraz z Bakuryūgeki Tenten.

Więcej z Fandomu