FANDOM

Kabutowari
Kabutowari
Nazwa
Japońska 兜割
Rōmaji Kabutowari
Angielska Helmet Splitter
Debiut
Manga Tom 55, Rozdział 532
Anime Odcinek 266
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Użytkownicy
Jinin Akebino

Mangetsu Hōzuki

Kabutowari jest jednym z siedmiu mistrzów miecza, sprawował przez Jinin Akebino. Sam miecz składa się z gigantycznego toporu i młotu, połączony koniec-końcem płaską cienkiej liny skóropodobnego, które razem są określane jako "bluntsword" (鈍刀, Donto), że mówi się w stanie przebić przez dowolną obronę. Chociaż długość kordu, oznacza że broń może być wykorzystany osobno, do cięcia i kruszenia przeszkody, przy czym ich zaletą jest prawdziwe w ich zdolności do zastosowania w połączeniu ze sobą. W obliczu szczególnie trudne lub pozornie nieprzeniknionej obrony; właściciel może najpierw zaatakować uderzając siekierą przed tym uderzając młotkiem w dół na jej tępym tyłu, więc przy użyciu ostrza jak klin do jazdy prosto przez przeszkody znamiona naruszenia i do pożądanego celu znajduje się w tyle.

Miecz jest pierwszy widziałem, gdy reinkarnacji Mangetsu Hōzuki przywołuje go z zwoja, gdzie jest następnie powrócił do swojej odpowiedniego użytkownika, Jinin.

W anime, Jinin był w stanie wykorzystać część Młota Kabutowari stworzyć potężną falę uderzeniową poprzez zatrzaskując go w ziemię. Część topora nim był w stanie cięte prosto przez Doton: Doryūheki i utworzyć falę uderzeniową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki