FANDOM

Kabuto Yakushi
PoprzedniNastępny
Rozdział 584
Informacje
Rozdział 584
Tom 61
Anime Odcinek 336
Postacie
Orochimaru

Kabuto Yakushi
Sasuke Uchiha
Nonō Yakushi
Danzō Shimura

Kabuto Yakushi jest 584 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Kabuto jest zaskoczony podejściem Orochimaru. Sannin powiedział, że obserwował Kabuto i Nonō przez długi czas, i zaprosił go, aby z nim, obiecując mu ujawnić przyczynę Nonō zaatakowania i nie poznania go. Orochimaru wziął Kabuto do swojej kryjówki wyposażonego w medycynę, mówiąc Yakushiemu, że jest pierwszą osobą, którą przyprowadził. Kabuto wątpi w Orochimaru dlaczego go przyprowadził, a sannin był zadowolony z jego dociekliwego charakteru. Orochimaru pokazuje, że głównym przeznaczeniem było zabicie siebie nawzajem, ponieważ stali się wykwalifikowanymi szpiegami, a ich wiedza byłaby niebezpieczna. Orochimaru wyjaśnił, że Danzō powiedział Nonō przyczynę dołączenia Kabuto do Korzenia i błagała go, by uwolnił go. Danzō wyraził zgodę, pod warunkiem, że zabije jednego człowieka, którym okazał się być Kabuto, chociaż nie powiedziano jej o tym. Orochimaru pokazał Kabuto zdjęcia, które przez lata były pokazywane Nonō, jako dowód, dorastania Kabuto. W pewnym momencie, zdjęcia zostały zmienione, pokazując kogoś innego niż Yakushi, co Nonō wierzyła, że to Kabuto, żyjąc po cywilnemu i wysyłany na misję w różnych krajach, to oni nigdy nie spotkali się. Orochimaru wyznał, że Kabuto musiał zostać zabity, bo był tym, który przeżył. Sannin powiedział, że to prawda, a Yakushi zaciekle zaatakował go, cały czas pytając, kim jest teraz, że jedyną osobą, która go znała, już nie ma. Orochimaru wypluwa siebie i odpowiedział mu, że nie jest, kim myśli i że był do niego podobny. Potem wyjaśnił Yakushiemu, że robił badania, zawsze zmieniając się, dodając, wiedze i umiejętności, a które cenił zdolniści Kabuto, które są powodem trzymania u swego boku. Dodał, że planuje stworzyć Otogakure, osadę bez kraju i dla Kabuto nowe tło. Yakushi stał się szpiegiem Orochimaru, udając szpiega Sasoriego, aby dowiedzieć się o Akatsuki, a w rzeczywistości pomagał sanninowi w jego eksperymentach przez lata. Po klęsce Orochimaru z ręki Sasuke Uchihy, Kabuto wstrzykuje w siebie krew z pozostałością Orochimaru prawdziwej postaci w poszukiwaniu prawdziwego ja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki