FANDOM

"Jinchūriki kontra Jinchūriki"
PoprzedniNastępny
Jinchūriki kontra Jinchūriki.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 人柱力VS人柱力!! (Jinchūriki VS Jinchūriki!!)
Angielski Tytuł Jinchūriki vs. Jinchūriki!!
Polski Tytuł Jinchūriki kontra Jinchūriki
Odcinek 325
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 565, Rozdział 566
Data Emisji 15.08.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Mushikui

Futton: Kairiki Musō
Sangoshō
Nekozume
Fungōkyaku
Tsunoori
Hisō
Yōton Chakura Mōdo
Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo
Nezumi Kedama
Bijū Hachimaki
Yōton: Shakugaikōken
Geki — Konoha Kongōriki Senpū

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Jinchūriki kontra Jinchūriki" jest 325 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto zapewnia, że nie przekaże Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego. Lisi demon wyjaśnia, że może wyczuwać ogoniaste bestie zapieczętowane w swoich jinchūrikich. Samehada przypomina sobie walkę pomiędzy Kisame a Rōshim. Killer B dalej atakuje Fū, który go unika, nawet wtedy, gdy atakuje. Naruto mówi do B o wspólnym widzeniu Rinnegana. Rōshi pokrywa się lawą, atakuje Uzumakiego. Yugito rozpoczyna naprowadzający atak i niemal prawie trafia B. Killer B i Naruto ukrywają się, a Dziewięcioogoniasty podsumowuje umiejętności, które zostały polepszone o koordynację i precyzję udzielonego przez Rinnegana i Sharingana. Naruto mówi im o odbiornikach czakry, a B wskazuje na klatkę piersiową Yugito Nii. Uzumaki próbuje zniszczyć odbiornik Rōshigo, ale udaremnia w tym Han. W centrali Ao i Inoichi aktualizują z Shikaku dane na kilku frontach. Shikaku zamierza ich wysłać do miejsca walki Naruto i Killera B. B stara się zapieczętować jinchūrikich, lecz gdy jest blisko, ale Tobi zmusza ich do wejścia wersji 2, co powoduje uwolnienie się od atramentowych klonów. Fū i Yugito równocześnie atakują Naruto, który następnie ma ograniczone przez Yagurę ruchy. Utakata uwalania się z uścisku B, a potem atakuje Rōshi. Niebawem atakuje w pełni przekształcony w pięcioogoniastego Han, gdy Tobi próbuje wessać Naruto zostaje powstrzymany przez Gaia i Kakashiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki