FANDOM

"Jest mi obojętny"
PoprzedniNastępny
Rozdział 607.png
Informacje
Rozdział 607
Tom 63
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 346, Odcinek 362
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Jest mi obojętny" jest 607 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po zapoznaniu się z mężczyzną, Yahiko uważa, że musi być głupcem lub kryminalistą albo idiotą, używając imienia legendy. Nagato, z drugiej strony jest chętny, aby spotkać się z kimś, kto wie więcej o Rinneganie, ale zanim mógł zbliżyć się do Obito i Zetsu, nieufny Yahiko i Konan zabierają go, mówiąc zamaskowanemu mężczyźnie, żeby nie podchodził. Przed odejście, Obito mówi Nagato, że będzie codziennie przychodził do chłopaka, aż zda sobie sprawę, że jego słowa są prawdziwe. Jakiś czas później, Obito wraca do Konohy ubrany w płomienną maskę, gdzie obserwuje Kakashiego przy grobie Rin. Ostatecznie młody mężczyzna opuszcza pamiętny kamień, pozostawiając kwiaty na jej grobie i słyszy ściśle tajne informacje, że ich senseiowi wkrótce urodzi się syn. Obito w gniewie przechodzi obok kwiatów, a potem wykorzystuje te informacje na swą korzyść. Gdy widzi swego byłego senseia, stwierdza, że ten świat jest mi obojętny. W obecnym czasie Naruto deklaruje Madarze, że jest synem Minato Namikaze. Uchiha zauważa, że był zbyt łagodny i tym razem nie będzie się powstrzymywał. Używa techniki Mokuton: Mokuryū no Jutsu, dodając, że jest to technika Hashiramy Senju, która była użyta do wiązania Kuramy. Kakashi pyta Obito dlaczego wybrał kogoś takiego naśladowania jak Madara Uchiha, ale Uchiha stwierdza, że wszystko, co pozostało to było dla niego i już nic nie miał do powiedzenia, bo rozpoczyna się ostateczna walka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki