FANDOM

Izanagi i Izanami
PoprzedniNastępny
Izanagi i Izanami
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł イザナギとイザナミ (Izanagi to Izanami)
Angielski Tytuł Izanagi and Izanami
Polski Tytuł Izanagi i Izanami
Odcinek 338
Manga Rozdział 587, Rozdział 588
Data Emisji 14.11.2013
Postacie
Sasuke Uchiha

Itachi Uchiha
Kabuto Yakushi
Baru Uchiha (Debiut)
Naka Uchiha (Debiut)
Naori Uchiha (Debiut)
Rai Uchiha (Debiut)
Urushi

Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei

Uwolnienie Ziemi: Pęknięcie (Debiut)</smal>

Izanagi i Izanami jest 338 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Z aktywowanym Izanami, Kabuto zostaje uwięziony w swojej nieskończonej pętli, Sasuke wykorzystuje ten czas na pytania brata o technice. Itachi opowiada Sasuke o historii za stworzenie Izanami, a także wykorzystaniu techniki przez klan Uchiha. Ostatecznie Itachi objawia Sasuke, że Izanami zostało użyte wyłącznie w celu zatrzymania użytkowników odpowiednich technik: Izanagi, tak, że będą akceptować swój los - który jest również sposobem na ucieczkę nieskończone pętli. Oburzony faktem, że Itachi będzie oddanych technice, którą ma drogę ucieczki, Sasuke kwestionuje jego motywy, do którego Itachi mówi, że chce dać Kabuto możliwość przejęcia losu. Sasuke, jednak twierdzi, że Itachi jest doskonały i różniący się od Kabuto, ale starszy Uchiha odrzuca ten argument. Gdzie indziej, gdzieś w lesie z pozoru pewnej odległości, dorosły Urushi mówi do swego towarzysza, który miał nadzieję do czasu powrotu do domu, będzie Kabuto. Powracając do jaskini, Itachi przygotowuje się do położenia kresu techniki ożywienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki