FANDOM

Itachi i Sasuke
PoprzedniNastępny
Tom 25.jpg
Informacje
Tom 25
Okładka Itachi Uchiha
Naruto Uzumaki
Sasuke Uchiha
Postacie
Inabi Uchiha

Kōta
Daikoku Funeno
Uruchi Uchiha
Teyaki Uchiha
Tekka Uchiha
Yashiro Uchiha

Jutsu
Brak w tym tomie.
Narzędzia
Brak w tym tomie.

Itachi i Sasuke jest 25 tomem mangi Naruto.

Rozdział 218

Sprzymierzeńcy Konohy

Rozdział 219

Przyszłość i przeszłość

Sasuke pamięta, że jemu i Naruto przerwano ostatnią walkę. Zamierzając rozstrzygnąć tą walkę, Sasuke atakuje go. On jest pod wrażeniem mocy udzielonej mu przez nowo ewoluowanej przeklętej pieczęci i stwierdza, że dokonał właściwego wyboru przez ucieczkę do Orochimaru. Ataki Naruto przenoszą Sasuke do jego zmysłów. Sasuke twierdzi, że zawsze był w pełni świadomy tego, co robi, nawet gdyby marnował czas w Konosze. On żyje przeszłością, jego działa zależą od przeszłości Itachiego.

Rozdział 220

Itachi i Sasuke

Rozdział 221

Brat nazbyt odległy

Rozdział 222

Podejrzenia wobec Itachiego

Rozdział 223

Sasuke i ojciec

Sasuke myślał o tym napięciu, które wynikały między Fugaku i Itachim, zastanawiając się, co mogło być zniszczone w pozycji wśród Itachiego Uchihy. Jednak o tego momentu, Fugaku zaczął interesować się rozwojem Sasuke. Nauczył go techniki Katon: Gōkakyū no Jutsu w krótszym czasie niż zajęło to Itachiemu, po raz pierwszy Fugaku powiedział, że jest dumny z Sasuke. Dodał, że Sasuke nie powinien iść w ślady Itachiego, ale młodszy Uchiha nadal idealizuje Itachiego.

Rozdział 224

Tamtego dnia

Rozdział 225

W ciemności

Rozdział 226

Drogi przyjacielu...

Naruto próbuje znaleźć logikę w zabiciu najlepszego przyjaciela. Sasuke atakuje go, wskazując, że tym razem nikt im nie przeszkodzi. Sasuke przygotowuje Chidori do zabicia Uzumakiego. Wtedy Naruto; zamierza zaciągnąć Sasuke z powrotem do Konohy, przygotowuje Rasengana. Ich ataki zderzają się ze sobą.

Na drugiej stronie okładki

Spragniony jeszcze potężniejszej "siły" Sasuke porzuca osadę i kolegów, aby zostać podopiecznym Orochimaru. Naruto planuje sprowadzić go z powrotem, choćby przy użyciu siły, ale czy mu się to uda?! Gdy Sasuke staje do walki z Naruto, przed jego oczami pojawiają się, niczym w kalejdoskopie, wspomnienia związane z bratem... Jednak ulatują równie szybko...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki