Fandom

Naruciak Wiki

Inwazja Gedō Mazō

2046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szablon:Stub

"Inwazja Gedō Mazō"
PoprzedniNastępny
Inwazja Gedō Mazō.png
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Kono Koe Karashite
Japoński Tytuł 外道魔像の襲来 (Gedō Mazō no Shūrai)
Angielski Tytuł Invasion of the Heretical Demon Statue
Polski Tytuł Inwazja Gedō Mazō
Odcinek 276
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 536, Rozdział 537
Data Emisji 23.08.2012
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Podmuch Czakry Demonicznej Statuy

Doton: Sando no Jutsu
Uwolnienie Drewna: Technika Podziemnych Korzeni
Fala Uderzeniowa Demonicznej Statuy

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Inwazja Gedō Mazō" jest 276 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Przybywając na miejsce daimyō, Czarny Zetsu przygotowuje się do przeprowadzenia ataku, ale szybko zostaje odrzucony przez Mei Terumī. Gotoy do walki u boku Mizukage, reszta ochroniarzy daimyō przybywa i konfrontuje się ze członkiem Akatsuki. Nieco rozbawiony, Zetsu grzebie w ziemię Uwolnienie Drewna: Technika Podziemnych Korzeni i między nimi jest w toku walka. Po tym jak Zetsu wyczuwa Naruto i B, szybko ostrzega Białego Zetsu, który powiadamia Tobiego. Zamaskowany mężczyzna mówi im, aby kontynuowali taktykę partyzancką pomimo faktu, że jinchūriki byli w otwartym, jak metoda, aby utrzymać podzielone siły. Na polu bitwy, i drugiej dywizji są w stanie podporządkować lub pokonać swoich wrogów, zanim Tobi przybył na pole walki, żeby przywołać demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki. Gdy statua zaczyna szaleć, gigantycznej wielkości Chōza i jego syn, Chōji, jako giganci przygotowują się do walki z statuą. Nie zdołali zatrzymać statuy, ponieważ używa wysoką falę uderzeniową, która niszczy wszystkich w najbliższej okolicy, Kitsuchi natychmiast wkracza i próbuje zniszczyć statuę z jego popisową techniką. W szoku, gdy statua przenosi się na wybrzeże, okazuje się, że Tobi udał się tam, aby ukraść Kohaku no Jōhei i Benihisago. Zamaskowany mężczyzna ma do czynienia z Shikamaru Narą i Darui, ale używa Kamui na swoją korzyść i wysyła oba narzędzia do innego wymiaru. Gdzie indziej, czwarta i piąta dywizja kontynuowali walki. Gdy zapadła noc, obie strony wycofały się i dywizje czekają na następny dzień walk, podczas gdy centrala omawiała swój kolejny plan działania. Gdzie indziej, Naruto i B nadal podróżują do miejsc walk nocą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki