FANDOM

Hiraishin Kunai
Hiraishin Kunai.JPG
Nazwa
Japońska 飛雷神クナイ
Rōmaji Hiraishin Kunai
Angielska Flying Thunder God Kunai
Polska Kunai Latającego Boga Piorunów
Debiut
Manga Tom 27, Rozdział 239
Anime Odcinek 119
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Użytkownicy
Minato Namikaze

Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki

Hiraishin Kunai są wykonanymi kunai i narzędziami podpisanymi Minato Namikaze, który używa go w połączeniu z jego czasoprzestrzennym ninjutsu: Hiraishin no Jutsu. Różnią się one od standardowego kunaia, mający trzy ostrza zamiast jednego, a w uchwycie (który jest grubszy niż normalny) jest "znacznik" do zdolności portali Minato; Namikaze powiedział również, że te ostrza są nieco cięższe od normalnego kunaia. Występy na nich sprawiają, że są bardziej śmiercionośne w walce wręcz.

Minato dał jeden z tych kunaiów swojemu uczniowi, Kakashiemu Hatake, jako uroczysty prezent dla jego awansu na jōnina, jak również był w stanie teleportować się do jej drużyny w każdej chwili, o ile miał kunaia w ich posiadaniu. Podczas Trzeciej Wojny Shinobi, w bitwie pomiędzy Konohagakure i Iwagakure, shinobi rzucili te kunaie na tyły wroga, co pozwoliło Minato na natychmiastową teleportację do różnych miejsc i zabicie przeciwników shinobi, gdy w tym samym czasie co trudno wrogom przewidzieć, gdzie on będzie teleportować się. On również trzyma kilka tych ostrzy w kryjówce, aby mógł szybko teleportować się, gdy jest to konieczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki