FANDOM

Hashirama i Madara
PoprzedniNastępny
Tom 65.jpg
Informacje
Tom 65
Okładka Sasuke Uchiha
Madara Uchiha
Hashirama Senju
Minato Namikaze
Tobirama Senju
Hiruzen Sarutobi
Postacie
Kawarama Senju

Itama Senju
Butsuma Senju
Tajima Uchiha

Jutsu
Chōjō Kebutsu

Mokuton: Hōbi no Jutsu
Hiraishingiri
Kyōsō Enbu
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Mokuton: Hotei no Jutsu
Isō: Susanoo
Senpō Mokuton: Shin Sūsenju
Mokuton: Mokujin no Jutsu
Shiki Fūjin: Kai
Technika Przejścia Świątyni Naka

Narzędzia
Shinigami no Men

Hashirama i Madara jest 65 tomem mangi Naruto.

Rozdział 618

Ci, którzy wiedzą wszystko

Rozdział 619

Klan opętany przez zło

Rozdział 620

Hashirama Senju

Gdy Sasuke śmiało deklaruje, że odpowiedź Hashiramy byłby zdecydować czy powinien on zemścić się na Konosze, rozwścieczony Tobirama stwierdza, że nie pozwoli na to, przygotowując się do walki z Sasuke. Jednak w ostrą wymianę dołącza Hashirama, który wysyła wokół ludzi w panikę. W końcu Tobirama uspokaia się, Hashirama z uśmiechem na twarzy oznajma, że wszystko w porządku, Hiruzen oddycha z ulgą, a Minato był zdziwiony. Chwaląc Itachiego, jakim był dobrym shinobim, nawet lepszym od niego, Hashirama postanawia opowiedzieć historię chociaż będzie długa. Kiedy chce zacząć mówić, Orochimaru informuje wszystkich, że trwa wojna, Madara Uchiha został ożywiony. Hashirama postanawia opowedzieć skróconą wersję, ale Tobirama chciał już wyruszyć na pole bitwy. Jednakże Orochimaru uniemożliwił mu to. Minato i Tobirama wyczuli sytuację, a Namikaze był zadowolony, że syn współpracuje z Kuramą. Orochimaru powiedział, że to od Sasuke będzie zależało czy ich wykorzysta do zniszczenia Konohy. Hashirama postanawia opowiedzieć historię, aby rozwiać mrok w młodym Uchiha, gdy siada na ziemi i zaczyna opowieść o konfrontacji z Madarą w Dolinie Końca, a także historię Senju i Uchiha.

Rozdział 621

Hashirama i Madara

Rozdział 622

Dotarłem do celu

Rozdział 623

Widok

Rozdział 624

Remis

Rozdział 625

Prawdziwe marzenie

Rozdział 626

Hashirama i Madara II

Rozdział 627

Odpowiedź Sasuke

Na drugiej stronie okładki

Bój Naruto i jego przyjaciół staje się coraz zacieklejszy, tymczasem do Konohy przybywa Sasuke ze swoją grupą. Zamierza dowiedzieć się prawdy o osadzie od Hokage ożywionych przy pomocy techniki Orochimaru zwanej transmigracją padołu, co powie Pierwszy Hokage, Hashirama, o historii Konohy i shinobi...?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki