FANDOM

Fūja Hōin
  • Wzór techniki pokrywające ciało...
  • ... koncentrując i ostatecznie stłumić znak związany czakrą.
Nazwa
Japońska 封邪法印
Rōmaji Fūja Hōin
Angielska Evil Sealing Method
Polska Metoda Zapieczętowania Zła
Debiut
Manga Tom 8, Rozdział 69
Anime Odcinek 39
OVA Naruto x UT
Występuje w Manga, anime i OVA
Informacje
Klasyfikacja Fūinjutsu
Klasa Uzupełniający
Ranga A
Zasięg Krótki
Ręczne Pieczęcie Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur
Pokrewne Jutsu
Kaija Hōin
Użytkownicy
Kakashi Hatake

Kurenai Yūhi

Ta technika jest używana do tłumienia wywołanej techniki znaków na osobę. Znaki słabszej mocy można całkowicie wyłączyć tą techniką sam, ale dla znaków większej mocy jak przeklęta pieczęć nieba Sasuke Uchihy, spowoduje to moc pieczęci, aby stała się zależna od odbiorcy własnej woli w pewnym stopniu, szczególnie jeśli pieczętowanie nie jest wystarczająco doświadczone, aby wzmocnić pieczęć z własną siłą. Jest również zdolne do powstrzymania pewnego kekkei genkai, takiej jak z klanu Kurama, jak widać, gdy Kurenai próbowała to zrobić.

Ta pieczęć wymaga dużej liczby zamknięć, które mają być wykonywane ręcznie i pochłania duże ilości czakry od użytkownika. Wytwarza tej techniki wymaga dwóch koncentrycznych okręgów kunaiów umieszczonych w odstępach wzdłuż obwodu, a ponadto do wielu znaków zapisane krwią, które rozchodzą się promieniowo od środka przeklętej pieczęci.

Według Kakashiego, ta technika jest szybka, lecz bolesna. Pieczętowanie może być w każdej chwili usunięte przez rzucającego lub kogokolwiek jest na pieczęci, jak wykazano w Dolinie Końca podczas walki Sasuke z Naruto. Od tego pieczętowania zależy od woli osoby, na której się znajduje, których dotyczy problem, może być w stanie się to będzie z dala bez techniki otwierania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki