FANDOM

Szablon:Stub

Fū
Debiut
Manga Tom 55, Rozdział 515
Anime Odcinek 205
Występuje w Manga, anime i gra
Głosy
Japoński Ryōko Shiraishi
Angielski Kari Wahlgren
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Wzrost 160 cm
Klasyfikacja Jinchūriki
Bijū Chōmei (Formy)
Przynależność Takigakure Takigakure
Drużyna Drużyna Fū
Jutsu
Mushikui

Hiden: Rinpungakure no Jutsu
Wave Transmission Technique
Takigakure no Senpū

była kunoichi z Takigakure i jinchūriki Chōmeia. Chōmei został schwytany i zapieczętowany przez Akatsuki, powodując jej śmierć, gdy demon został wyciągnięty. Po ożywieniu, Chōmei został umieszczony we wnętrzu Fū.

Wygląd

  • Fū za życia.
  • Ożywiona Fū.

Fū ma pomarańczową spinkę we swoich krótkich, spiczastych i turkusowych włosach. Jej oczy miały kolor pomarańczowe. Jej strój shinobi składał się z krótkiej koszuli z rękawem i krótkiej, białej spódniczki. Na ramieniu nosi ochraniacz z symbolem Takigakure. Na plecach miała czerwone opakowanie, ale nie znane jest nam do jakiego celu ono służyło.

Osobowość

Deidara powiedział, że Fū była pogardzana przez ludzkość z powodu demona. Jednakże, obserwując drugiego jinchūrikiego i ogoniastą bestię, kunoichi wydaje się być miła i wesoła, mając nieco beztroskie usposobienie; uśmiecha się, jak ona przypomina sobie Son Gokū i ostatnie chwile Rōshiego, który zostaje zapieczętowany. Ona również używa "Suu" na koniec zdań — które powszechnie jest używane przez chłopców.

Umiejętności

Rinpungakure no Jutsu

Ożywiona Fū używa Hiden: Rinpungakure no Jutsu.

Fū może wypuścić substancję gazową z jej ust, że tak świeci się jasno, że oślepia jej cele, tworząc otwór dla siebie lub jej sojuszników do ataku. Po jej ożywieniu i służąc jako jeden z sześciu ścieżek Paina Tobiego, Fū jest widoczna zarówno Sharinganem i Rinneganem. Łączenie i percepcyjne zdolności predykcyjnych z pola dawnej wspólnej zdolności widzenia tego ostatniego, pozwoliło Fū wykorzystać jej ataki w bardziej precyzyjny i skoordynowany, jak również bardziej efektywnie reagować na taki wroga, zarówno indywidualnie, jak i łącznie z drugim jinchūrikim.

Ninjutsu

W anime, Fū jest pokazana bycia biegłym w uwolnienie wiatru, widać to, gdy przy użyciu Wind Noise Frequency Transmission, co pozwala jej na komunikację z innymi cichym i dalekim zasięgu.

Trasnformacja Jinchūriki

Jako jinchūriki Chōmeia, ożywiona Fū jest w znacznej ilości czakry i wytrzymałości od bestii. Pełny zakres jej regulacji jest nieznany, ale może stanowić co najmniej dwa ogony bestii na jej ożywieniu, którą Fū używa jako skrzydeł. Ona wykazała, że jest bardzo zwinna, będąc w locie, jest zdolna do uników kilku ataków Killera B z użyciem Samehady i innych swoich mieczy. Kiedy została unieruchomiona przez klona B, ona zamienia się w jej formę wersji 2 i atakuje Naruto. Ona jest w stanie ugryźć swoich przeciwników.

Historia

Przeszłość

Shibuki chroni młodą Fū

Shibuki chroni młodą Fū.

W anime, dwa lata przed tym jak Akatsuki rozpoczęli polowania na ogoniaste bestie, zmęczona Fū ustronnym życiem w Takigakure, zapiała się na tegoroczne egzaminy na Chūnina, które prowadzą Konohagakure i Sunagakure. Podczas tego Shibuki był pełen lęku ludzi, którzy dowiadują się o jinchūrikich, ostatecznie wyraził zgodę, aby Fū udała się na egzamin, mając nadzieję, że to rozświetli Takigakure. Fū będąc zachwycona tym, Shibuki rozkazał Kegonowi i Yōrō ochraniać dziewczynę, udając, że są geninami z jej drużyny. Fū i jej koledzy zostają podzieleni na pierwszą pisemną część egzaminu po losowym wylosowaniu numerów od jednego do trzech i Fū wylosowała dwa. Egzaminator Shikamaru Nara wyjaśnił, że odpowiedni członkowie muszą zdobyć 100 punktów w połączeniu dokładnie przekazując poprzez każdy członek musi odpowiedzieć tylko o różnej wartości. Fū komunikuje się ze swoją drużyną za pomocą techniki wiatru, co pozwala im powiedzieć, które mają zadanie wybrać. Wraz z zakończeniem części trzech pytań testu, Shikamaru ujawnił dodatkowe pytanie, zapytał, którego poświęciliby z kolegów, a odpowiedź musiała być jednomyślna, bo inaczej odpadną. Jej drużynie udaje się w całości przejść do kolejnego etapu, gdyż wszyscy są obecni na drugim etapie. Kolejna runda polegała na wyścigu do Sunagakure i tylko z 30 uczestników zakwalifikuje się do podstawowego drugiego etapu, a jej drużyna prowadziła w wyścigu.

W noc przed drugą częścią egzaminu

Fū przebija się przez szybę.

Jej drużyna pośród 30 zdołała przejść. Później, w nocy, ochroniarze Fū zamknęli ją w jej pokoju w obawie o jej lekkomyślnych działań rysunkowych zbyt wiele uwagi. Pomimo tego, Fū wybuchła i spotkała innych geninów w trakcie bójki. Pokazując jej nadpobudliwą osobowość, to rozliczane każdego w dół, prowadząc ich do udania się do swoich pokoi, gdy kolacja została zniszczony, ku jej przerażeniu. Później, kiedy dowiedziała się, że drużyna Asumy zostali atakowani przez gigantycznego skorpiona Fū postanowiła zobaczyć go. Podczas gdy chce bawić się z nim, Fū szybko pokonała bestię, aby uratować schwytanych geninów. Następnego dnia, po tym jak drugi etap rozpoczyna się, gdzie każda drużyna będzie mieć jeden z dwóch zwojów. Celem egzaminu było przetrwanie na demonicznej pustyni przez trzy dni, a przeciwnego zwoju z drużyny przeciwnika, a następnie drużyna musiała zrobić to na głównym budynku pustyni. Jakiś czas w drugim etapie, Fū zastanawia się, szybko odkrywa trzecie oko Gaary, ale nic o tym nie myślał kiedy zniknął. Jej koledzy szybko znaleźli ją, wołając z powrotem.

Fū i drużyna próbują dotrzeć do centralnej wieży

Fū i drużyna próbują dotrzeć do centralnej wieży.

Później, pomimo zyskuje zarówno potrzebne zwoje, Fū była zdecydowana nie kończyć tego egzaminu przed zdobyciem jakichś przyjaciół. Była przekonana, jednak do zakończenia egzaminu, gdy przypomniał brała egzaminy na miłość Shibuki. Wkrótce potem szalała burza piaskowa masywna obszar. Słysząc krzyki ludzi o pomoc, Fū szybko wybiegła, aby ich znaleźć. Po uratowaniu drużyny shinobi z Sunagakure Fū został poproszona przez samego Gaarę. Na pytanie, dlaczego uratowała drużynę wroga, Fū po prostu powiedziała, że robi, gdy uczyła się zaprzyjaźnić z ludźmi. Po tym jak drużyna geninów obudziła się, Fū zaproponowała im jej zwój, mówiąc, że nie trzeba go już. Oni jednak spadła z szacunkiem, mówiąc, że Gaara, który pozostał w ukryciu, nauczał ich do wytrwania przez ich zmagań. Zaakceptowanie tego, Fū.

Później, podczas gdy na początku zgrupowania z jej kolegów z drużyny / ochroniarzy, Fū wyczuła cierpienie Gaary, zdając sobie sprawę, że był jinchūriki, jak również i jego ogoniasta bestia wyciągania. Szybko pobiegła znów mu pomóc. Po przybyciu, Gaara powiedział jej do odwrotu, ale Fū nalegała, że rozumie jego ból i chciała pomóc. Ona próbowała zdjąć łańcuch fūinjutsu, tylko odpychać się od niego. Kółka, Hōichi, postanowił przetestować swój fūinjutsu na dwóch jinchūriki na raz i zaczął wydobycia Chōmei z Fū.

W pewnym momencie, Fū została schwytana przez Akatsuki i siedmioogoniasty wydobyte z jej ciała, co spowodowało jej śmierć.

Czwarta Wojna Shinobi

Ożywiona Fū z innymi jinchūriki

Ożywiona Fū z innymi jinchūriki.

W ramach przygotowań do czwartej wojny shinobi, Fū zostaje ożywiona przez Kabuto Yakushiego do walki ze sojuszem shinobi, przed mobilizacją z innymi jinchūriki. O świcie w drugim dniu wojny, okazuje się, że Tobi zamienił jinchūrikich we własne dostosowane sześciu ścieżek Paina, z których każdy ma ma Rinnegana i Sharingana w miejsce ich lewego i prawego oka, odpowiednio. Każdy jinchūriki miał również ich szczególną ogoniastą bestię zapieczętowaną w nich i wbudowany odbiornik czakry w ich organiźmie.

Kilka Częściowych Transformacji

Fū i pozostali jinchūriki konfrontują się z Naruto i B.

Później Fū podróżowała wraz z Tobim, w pogoni za Naruto i Killerem B. Spotka swoje cele, ożywieni jinchūriki zostali wysłani do walki. Po tym jak wróg Utakaty uniknął ataku, skryta Fū użyła Hiden: Rinpungakure no Jutsu, ukrywając Yugito Nii i pułapkę Hana. Jednak, gdy atak nie powiódł się, ona podobnie jak pozostali, odpowiednio uwalniają moc ich ogoniastych bestii przez materializację swoich dwóch ogonów. Używając tych ogonów, które dwukrotnie w skrzydłach, ona konfrontuje się z B bezpośrednio. Unikając jego początkowe ataki Samehady, Fū nadal wąsko unika obu mieczy przez B, pomimo wyrzucenia do tyłu. Te wyczyn został osiągnięty dzięki swojej dziedzinie zakładania wizji z innymi sześcioma ścieżkami Paina i Tobiego, ze względu na Rinnegana.

Mushikui

Fū atakuje Naruto.

Ubezwłasnowolniony w wyniku niszczycielskigo ataku ośmioogoniastego, po niedawnej transformacji B, Fū następnie ogranicza przez jej technikę pieczętowania. Jednak przed zakończeniem zapieczętowania, ona ucieka przyjmując formę wersji 2, gdzie następnie przechodzi do ataku Naruto, używając jej techniki Mushikui. Przegrupowując się z drugim ożywionym jinchūrikim, po interwencji Kakashiego Hatake i Maito Gaiu, Fū ładuje Naruto, ale zamiast tego jest przechwycona przez potężny cios Gaia. Po raz kolejny konieczność zmobilizowania wsparcia, że wraz z innymi jinchūriki przygotowują się do konfrontacji dwóch jōninów z Konohagakure, po wcześniejszych udaremnionych atakach Hana przez Kakashiego.

Pięciu jinchūriki w Trybie Ogoniastej Bestii

Fū obok innych przekształconych jinchūriki.

Po tym jak Son Gokū został pochłonięty do statuy zewnętrznej ścieżki, Fū zostaje zmuszona do przejścia w jej pełną formę siedmioogoniastego, gdy Tobi wszystko przygotowywał realizację planu. Wyzwalając kulę ogoniastej bestii wraz z innymi, zamiast uciekać jinchūriki szykowali się do bezpośredniego ataku, gdy te ataki zostają odbite przez Naruto, tylko wtedy traci moc po przyjęciu trybu ogoniastej bestii. W otrzymanym chaosie, Fū złapała w połowie lotu przez lisa i została posłana spadając na ziemię, wąsko brakując Isobu. Z tym, rywalizujące bestie przegrupowują się i przygotowują współpracując kulę ogoniastej bestii, używają w kierunku przeciwników tylko na to, aby zostać skierowany naprzeciw jednego.

Tailed Beast Telepathy

Fū, obok innych jinchūrikich i ich ogoniastych bestii, spotykają Naruto.

Kiedy Naruto próbował usunąć odbiorniki czakry w wybuchu wywiązała, Naruto wstąpił do wspólnej podświadomości ogoniastych bestii, gdzie spotkał Fū wraz z innymi jinchūriki i ich ogoniastych bestii. Podczas tego spotkania, ona chętnie opowiadała Son Gokū i Rōshim, przed wdrożeniem się do Naruto swojego zwierzęcia, Chōmeia. Wraz z uwolnieniem techniki ożywienia, Fū i pozostałych spowiło coś w rodzaju światła, ciała uległy zniszczeniu, a dusza powróciła do życia pozagrobowego.

Ciekawostki

  • Masashi Kishimoto początkowo stwierdził, że nie był całkowicie pewny co do płci tej jinchūriki. Opierając się na koncepcji sztuki Fū w Naruto Shippūden 6: Droga do ninja wydaje się, że Kishimoto zdecydował się Fū to dziewczyna.
  • Fū może oznaczać "pieczęć" lub "metoda", "styl" czyli "wiatr".
  • "Fū" jest również japońska nazwa chińskiej sweetgum (楓, Liquidambar formosana).
  • Fū jest jednym znanym jinchūrikim, który nie pochodzi z żadnej wioski pięciu wielkich krajów shinobi.
  • Fū była prawdopodobnie jednym z jinchūrikich, która została zrobiona przed Gaarą.
  • Fū kolor skóry jest nieco ciemniejszy w anime niż w mandze.
  • W celu zapobiegnięcia jinchūriki zdrajcą, to jest tradycja dla gospodarza, aby być wybranym z rodziny miejscowości własnego Kage. Jednak Takigakure nie posiada Kage, tylko lidera wioski. Ze względu na to, Fū może zostać połączona z jednym z liderów wioski.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki