FANDOM

"Era Walczących Państw"
PoprzedniNastępny
Era Walczących Państw
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł Warring States Period
Angielski Tytuł 戦国時代 (sengoku jidai)
Polski Tytuł Era Walczących Państw
Odcinek 368
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 623, Rozdział 624, Rozdział 625
Data Emisji 10.07.2014
Postacie
Tajima Uchiha

Kawarama Senju

Jutsu
Hiraishingiri
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Era Walczących Państw" jest 368 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Hashirama miota się zdradą przyjaciela, Butsuma mówi mu o dwóch opcjach: zebrać dane na temat młodego człowieka albo zostanie uznany zdrajcą przez swoje działania. Hashirama niechętnie akceptuje swoją misję, lecz ma zamiar pomóc Madarze. W trakcie ich spotkania, Hashirama i Madara wymieniają się kamieniami, mówiąc, że muszą wrócić do domu, a tak naprawdę uciekają. Przed odejściem, obaj ojcowie i bracia odpowiednio przygotowani, stanęli do walki. Wiedząc, że ich moc była mniej więcej równa, w celu wytrącenia z równowagi przeciwnika, Butsuma jak i Tajima zaatakowali Izunę i Tobiramę. Ich wysyłki zostały udaremnione przez Hashiramę i Madarę, którzy widząc atak na swych braci uznali ten czyn za niewybaczalny. Madara deklaruje, że ich marzenia są pobożnymi życzeniami i tym samym umarły. Nadal chcąc walczyć, Tajima nabiera wątpliwości czy sobie poradzą, ale Madara mówi, że Hashirama jest silniejszy. Gdy Uchiha byli gotowi do odejścia, Madara stwierdził, że następnym razem zobaczą się na polu bitwy i po wypowiedzeniu słów budzi Sharingana. Gdy lata mijały, bitwy pomiędzy klanami nadal trwały i po zaciętej walce z wieloma ofiarami, Tobirama zadał śmiertelne ranny Izunie. Jednak Hashirama wyciągnął rękę w kierunku Madary, Izuna powiedział do brata, żeby nie akceptował i szybko wycofali się. Przy następnym spotkaniu Madara powiedział wrogom, że jego brat z powodu obrażeń zmarł, ale przed swą śmiercią zostawił Madarze oczy, żeby mógł chronić klan. Po ujawnieniu Wiecznego Mangekyō Sharingana, został pokonany. Gdy Tobirama chciał zadać mu ostateczny cios, Hashirama go powstrzymał i ponownie wyciągnął do niego dłoń, który wciąż pragnął pokoju pomiędzy klanami. Madara powiedział, że się zgodzi, gdy Hashirama zabije swego brata, Tobiramę albo popełni samobójstwo. Wówczas Hashirama zdecydował się na zabicie się i gdy był bliski tego, Madara złapał go za dłoń powstrzymując go. Wkrótce obaj przyjęli traktat pokojowy i zaczęli budować Konohę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki